Huolehtiiko teillä mies lapsista?
Taas, molemmat ollaan kesälomalla ja miehelle se tuntuu olevan ihan aivot narikkaan, ei panostusta lasten suhteen. Kuulemma hälläväliä onko hatut päässä rannalla, pärjää ne ilmankin tai huolehtikoot itse päähänsä (pieniä), vettä jne ei muista paljon juotella. Jäätelöä kyllä ostaa joka päivä, väliä vaikkei ruokaa syö. Iltasella ei tarvii mennä pesulle jos ei halua, lapset hikisinä ja aurinkorasvoissa nukkumaan, kaikki on kunhan jotenkin menee... Ei se arkenakin ole mikään jämäkkä huolehtiva, mutta lomalla luulisi olevan aikaa ja halua! Vie pihalle, mutta ei tosiaan muista juomapulloja mukaan ja kolmeveekin saa viilettää miten vaan, pelkään aina sattuuko jotain isin kanssa ollessa. Kuulemma nipota ja hän tekee tavallaan.... Eli lukee lehtiä kotona ja ulkona puhelintaan, lasten kanssa viitsi satsata.
Kommentit (24)
2, lisää että meillä isä huolehtii kyllä ehkä jopa paremmin kuin minä aurinkorasvoista sun muista=)
Huolehtii tietysti, onhan ne hänenkin lapsiaan.
mun mies hoitaa lapset....................Itse makoilen rannalla ja terasseilla.
Kyllä huolehtii. Mies käy lasten kanssa puistossa joka päivä, ja ottaa juotavaa mukaan, ja lapsilla on aina lippikset päässä, eivät osaa ollakaan enää ilman.
Miks mun mies on tommonen:( omissa asioissaan pikkutarkka mut lasten suhteen.. Ap
Pyydä miestäni jättämään puhelin kotiin, kun menee ulos lasten kanssa. Kiusauksia on helpompi vastustaa, kun ne ovat kaukana.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 18:05"]
Kyllä huolehtii. Mies käy lasten kanssa puistossa joka päivä, ja ottaa juotavaa mukaan, ja lapsilla on aina lippikset päässä, eivät osaa ollakaan enää ilman.
[/quote] meillä ei tunnu ikinä sisäistävät että lapset tulee huolehtia kunnolla, ei se multa vaadi ja odota vaan itsessään ei älyä tai välitä näitä. Se ihmetyttää ja vastuu pakosta jää minulle tärkeissä asioissa ja olen nipottaja.. Ap
Huolehtii, vähän omalla tavallaan, ja riehakkaamin, kuin minä, mutta hyvin.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 18:07"]
Pyydä miestäni jättämään puhelin kotiin, kun menee ulos lasten kanssa. Kiusauksia on helpompi vastustaa, kun ne ovat kaukana.
[/quote] hän vastaa että joooo ja ottaa mukaansa. Tai että hän tekee tavallaan älä tule sanomaan, hän tekee asiat just riittävän hyvin eikä ongelmaa. Ap
Totta ihmeessä huolehtii ja hyvin huolehtiikin
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 18:06"]Miks mun mies on tommonen:( omissa asioissaan pikkutarkka mut lasten suhteen.. Ap
[/quote]
Täällä kohtalotoveri, valitettavasti.. Aivan kuin mun kirjoitus. :/
Mitä tekisitte jos miehenne olisi kuten mulla? Tekee kotitöitä keskittyen hiljakseen, lapsille voi ärähtää että olkaapa älkääkä häiritkö, laittaa ruokaa mutta pöydässä paljon juttele lasten kanssa ja vaikka maidot antaa vasta kun lapset itse pyytää sitä, vie ulos leikkimään mutta ei huolehdi noista mitä puhuin kunnolla ja puistossakin usein aika omissa ajTuksissaan istuu enkä tiedä miten vahtii lapsia. Eli tavallaan tekee paljon mutta tyyli tuollainen.... Ap
Tietenkin huolehtii! Mutta kyllä meillä eletään lomalla paljon rennommin kuin arkena.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 18:13"]
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 18:06"]Miks mun mies on tommonen:( omissa asioissaan pikkutarkka mut lasten suhteen.. Ap
[/quote]
Täällä kohtalotoveri, valitettavasti.. Aivan kuin mun kirjoitus. :/
[/quote] miten jaksat ja kestät? Mä raivona enkä luota meheen kun tuollainen. En tajua ettei arvosta tai älyä enempää. Ap
Vähän kuulostaa ettei ole ihan läsnä ap:n mies.. Onko aina ollut noin? Jos ei arkenakaan ole jämäkkä, niin tuskin lomalla ainakaan enempää. Meillä lomat otetaan toki rennommin myös, mutta kyllä lapsista kumpikin huolehtii aivan riittävän hyvin. Ei ole tullut koskaan mieleen olla huolissaan, kun mies on lasten kanssa.
Joo, omissa ajatuksissaan paljon ja haluaa tehdä rauhassa häiriöttä, hirveästi ei juttele ja se harmittaa. Ruokapöydässäkin lappaa suuhunsa eikä usein puhu lapsille eikä kuule mitä lapset puhuu. Unohtelee lasten asioita. Iän myötä mennyt enemmän jurrikaksi, nyt 40v, mutta aina mä olen se järkevä ja vastuullinen lapsista joutunut olemaan vaikka mies vaippoja vaihdellut alusta lähtien ja vienyt pihalle leikkimään. Ap
Jos sanon asiasta, voi kommentoidu "älä vingu siinä" tms ap
Minkäikäiset lapset teillä? Jotkut ovat parempia isiä vasta isompien lasten kanssa, kun löytyy esim. yhteinen harrastus tai mielenkiinnon kohde. Mutta voihan se olla ettei mies tuosta kummemmaksi muutu kun ei enää mikään poikanen ole. Onko hän vain lasten kanssa tuollainen vähän poissaoleva ja omissa ajatuksissaan, vai myös sinun kanssa tai muutoin aikuisseurassa?
Lapset 5 ja 3, iloisia puuhakkaita lapsia jotka tekee mitä vaan mielellään mutta isillä ei nyt lomallakaan ole mitään ideoita. Vituttaa kun se sanoo vaan ylimalkaisesti että "minkäs sille tekee jos ei muista" jotain lastenhoidollisia asioita. Aikuisten kanssa se paremmin keskustelee. Toisaalta tuntuu et nyt lässyttää mieluummin pienelle kuin keskustelee isomman kanssa. Ap
Tottakai, lapsemme ovat hänelle kaikki kaikessa! Nytkin menivät rannalle uimaan kun itse joudun olemaan töissä.