Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sanoisitte, kun mies lähtee yhtäkkiä viihteelle. ov

Vierailija
27.07.2014 |

Kotona 2 lasta, nuorempi vielä vauva. Mies päätti yhtäkkiä eilen, että lähteekin alkuillasta viihteelle vaikka tiesi, että tänään olisi ollut koko perheen tekemistä ja aikainen herätys. Jäin lasten kanssa kolmestaan kotiin, nukuttaminen meni niin persiilleen kuin vain voi (tulimme kylästä ja nukkuivat alkuillasta autossa). Nyt mulle jäi molempien nukuttaminen, nukahtivat kymmenen jälkeen ja aamulla viiden jälkeen herätys, mies jäi nukkumaan krapulaansa. Saa tulla ja mennä mielestäni ihan riittävästi, välillä useampi vkoloppu on että on viihteellä la tai su. Viime kesänä 10vkoloppua putkeen oli viihteellä. Yleensä en kiellä menemisiä koska odotan että aikuinen mies osaa priorisoida, mutta alkaa tuntumaan että vkoloppuisin menee yleensä kaverit ja kalja perheen edelle. Mies lähemmäs nelikymppinen.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kaljottelu 999999999999 kertaa mukavampaa kun paskavaippojen kanssa pelailu...

Vierailija
2/28 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä aika pahalta, jos yhdessä sovitut menot jää menemättä ryypiskelyn takia. Miehelläsi taitaa olla kehittymässä alkoholiongelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoisin vastaavassa tilanteessa että anteeksi vaan mutta et voi nyt lähteä, sua tarvitaan kotona. Yrittäisin rakentavaa keskustelua siitä, miten omat juoksut on laitettava syrjään tai vähemmälle nyt kun perheessä on vauvakin.

Vierailija
4/28 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on että ikuiset manchildit hankkii lapsia kun ei niitä sit kuitenkaan hoida? Ai niin kun vaimon hommaa...heitä ulos, meno jo nyt kun oisit yh.

Vierailija
5/28 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esitin raskauden aikana että jos vaikka YHDET bileet olisi täysin ilman kaljaa, mutta ei. Ei se siis bileissä paljoa, lapset meillä on mukana, sen 4-6 illan mittaan ottaa mutta ottaa silti päähän. Ja lähinnä se, että mä jäin yksin illaksi yllättäen lasten kanssa kun kaveri ja kalja olikin tärkeämpää.

Vierailija
6/28 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

6= ap

Vierailija
7/28 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

4: olen sanonut että mä en voi aikuista ihmistä kieltää menemästä mutta itse hänen pitäisi tilanne miettiä. Silti näitä tulee aika ajoin. Kaveriporukka on laaja ja hyvin usein on kaikenlaista illanistujaista, ihan sellaisia, joihin lapset saavat tulla, mutta mun mielestä ei ihan joka paikkaa tarvitsisi mennä, joskus voitaisiin olla rauhassa kotona.

ap

Vierailija
8/28 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ihan ok vielä. Hyvä kun on omaa elämää - toivottavasti sinullakin.

Vierailija
9/28 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks teet lapsia lapselle ?

Vierailija
10/28 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 18:20"]

Miks teet lapsia lapselle ?

[/quote]

Tyypillistä. Taas syyllistetään naista. Huoh. Tää on niin tyypillistä käytöstä täällä. 

Vierailija
11/28 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten siis hyvä mies mutta en kestä näitä yhtäkkisiä baariinmenoja, plus viime kesänä olin raskaana lapsen kanssa kotona niin mies juoksi vkoloput ulkona ja joka sunnuntai piti lapselle että "isi nukkuu kun isi oli niin myöhään kotona"

Ap

Vierailija
12/28 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosiaan surullista, kun lapset ja perhe-elämä häviävät toistuvasti teinimeinigille. Ainoa vaihtoehto on puhua miehelle asiasta. Kerro, miltä sinusta tuntuu. Ei kai siinä muuta tietä ole. 

Vierailija
13/28 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen puhunut ja puhunut mutta heti kun aloitan, mies menee lukkoon, ei vastaa mitään, mä suutun, kierre on valmis.

Vierailija
14/28 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on ollut paljon poissa sanon että saa tietysti mennä mutta pyydän ensin laittamaan lapset nukkumaan :)

Vierailija
15/28 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla tavalla ollaan tehtykin välillä (miehen aloitteesta) että nukuttaa toisen tai molemmat ennen lähtöä, eniten mua otti päähän se että jätti tulematta perheen yhteiseen kivaan päivään josta olin kauan puhunut. Jos ei kiinnostanut, olisi sanonut ja sanonut 2 vkoa sitten että menee la mieluummin sen sijaan että yhtäkkiä ilmoittaa lähtevänsä.

ap

Vierailija
16/28 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän se oli meilläkin. Aina meni peliporukoiden ja ties minkä kavereiden kanssa kaljoittelut perheen ohi. Ja sitten taas lupailtiin, että tämän kesän jälkeen jää kaikki menot.

14 vuotta jaksoin, mutta sitten muutin 3 lapsen kanssa pois. Kolmas ihana kesä menossa ilman sitä kaiken energian imevää juoppoa.

Vierailija
17/28 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks annat miehen nukkua aamulla? Eri asia jos on joku etukäteen sovittu meno mutta joka viikonloppu en kyllä antaisi vaan toisen nukkua ja itse puolikuolleena liian vähillä unilla hoitaisi lapsia.

Vierailija
18/28 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan liian kiltti. Minä siis. Lähtö oli aamulla kuudelta ja tuli neljältä kotiin...

ap

Vierailija
19/28 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa ov?

Vierailija
20/28 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin hei hei

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä