Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahin aine jota on joutunut silmään

Vierailija
27.07.2014 |

Itselläni meni jotain lorealin kivihiili kasvovoidetta, silmä aivan punainen, herkkä ja kyynelehtii... auts...

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole mennyt silmään mitään kauheaa, mutta nenään meni höyrystynyttä habaneroa, ja se poltti, siis ihan kirjaimellisesti poltti limakalvon.

Vierailija
22/27 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkoruotsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul on menny metallilastu silmään. Lekuri laitto puudute tipat yms silmään ja sano, että menee hakemaan sarveiskalvoporan. Sillä aikaa metallisiru ONNEKSI tuli silmästä pois ilman poraamisia. :D

Varmaan se paniikin nostattama verenpaine irrotti sen sirun silmästä ja sain huokasta helpotuksesta. :D

Nesteistä pahin tainnu olla pippurisumute. Se kirvely, vuoto ja krampit teki sitten aika pikkasen pahaa usean tunnin ajan!

Vierailija
24/27 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla meni spermaaa silmään kun otin suihin kesäkuussa yhdeltä baarituttavuudelta. Aika limaista, kunmeni luomen alle.

Vierailija
25/27 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni spermaa silmään kesäkuussa, kun otin suihin yhdeltä baarituttavuudelta. Aika limaista kun meni luomen alle.

Vierailija
26/27 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri maaleja, ruostetta, hiekkaa (tästä tuli päivystysreissu) ja Suma Bacia (desinfioiva puhdistusaine jonka pH on 10,7).

Vierailija
27/27 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiuslakkaa, jonka seurauksena sokaistuin hetkeksi, kiljuin ja hoipertelin ulos kylpyhuoneesta kompastuen kynnykseen. Siitä lensin kasvot edellä päin eteisen kaapistoa. Nyt on silmä punainen ja vuotava sekä poski musta. Kiva mennä töihin. Luulevat vielä, että mieheni pahoinpitelee minua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän