Pahin aine jota on joutunut silmään
Itselläni meni jotain lorealin kivihiili kasvovoidetta, silmä aivan punainen, herkkä ja kyynelehtii... auts...
Kommentit (27)
Mul on menny metallilastu silmään. Lekuri laitto puudute tipat yms silmään ja sano, että menee hakemaan sarveiskalvoporan. Sillä aikaa metallisiru ONNEKSI tuli silmästä pois ilman poraamisia. :D
Varmaan se paniikin nostattama verenpaine irrotti sen sirun silmästä ja sain huokasta helpotuksesta. :D
Nesteistä pahin tainnu olla pippurisumute. Se kirvely, vuoto ja krampit teki sitten aika pikkasen pahaa usean tunnin ajan!
Minulla meni spermaaa silmään kun otin suihin kesäkuussa yhdeltä baarituttavuudelta. Aika limaista, kunmeni luomen alle.
Mulla meni spermaa silmään kesäkuussa, kun otin suihin yhdeltä baarituttavuudelta. Aika limaista kun meni luomen alle.
Eri maaleja, ruostetta, hiekkaa (tästä tuli päivystysreissu) ja Suma Bacia (desinfioiva puhdistusaine jonka pH on 10,7).
Hiuslakkaa, jonka seurauksena sokaistuin hetkeksi, kiljuin ja hoipertelin ulos kylpyhuoneesta kompastuen kynnykseen. Siitä lensin kasvot edellä päin eteisen kaapistoa. Nyt on silmä punainen ja vuotava sekä poski musta. Kiva mennä töihin. Luulevat vielä, että mieheni pahoinpitelee minua.
Mulla ei ole mennyt silmään mitään kauheaa, mutta nenään meni höyrystynyttä habaneroa, ja se poltti, siis ihan kirjaimellisesti poltti limakalvon.