Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petturi paljastui

Vierailija
27.07.2014 |

Kerron lyhykäisesti tän tarinan. Anteeksi etukäteen typot, olen kännykällä netissä.

Laitoin nettitreffille ilmoituksen jossa erityisesti sanoin etten halua varattuja. Minulle vastasi mies joka tuntui kivalta ja kirjoiteltiin jonkin aikaa. Sattumalta sitten näin hänen treffi-ilmon seksitreffipalstalta ja laitoin hänen nikkinsä googleen.

Hänellä on useita seksihakutreffejä, ja tästä syystä stalkkasin hänet facebookista. Hän on avoliitossa. Minulle hän ilmoitti olevansa vapaa. Emme ole tavanneet joskin mies on ilmaissut halunsa tavata mut. Hän etsii sanojensa mukaan ihmistä joka vetää jalat alta.

Mitäs nyt, arvon palstaväki. Sanoisinko miehelle löytöni ja kysyn mihin aikoo nykyisen avokkinsa laittaa?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mille sivuille laitatte niitä treffi ilmoituksia

Vierailija
22/26 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että mies ei osaa olla yksin. Nainen on varalla, mutta ei ole häneen tyytyväinen. Hakee naista jopa parisuhteeseen ja seksikin kelpaa siinä välillä ennen sitä unelmien naista. Kuitenkin tekee väärin vaimoaan kohtaan sekä sinkuille tekeytymällä sinkuksi. Toisaalta saattaa olla joku tunnevammanen tyyppi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etunimeä en uskalla sanoa, mutta sen verran sanon että ilmoituksensa on useassa treffipalvelussa. Kuvineen kaikkineen, niin vaatteet päällä kuin ilman.

Ap

Vierailija
24/26 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 16:37"]

Mikä on miehen etunimi?

[/quote]

Tai jos et koko etunimeä halua laittaa, laita nimikirjaimet.

Vierailija
25/26 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 16:29"][quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 16:25"]

Mun mies jäi kiinni ilmoituksista kun meillä oli pieni vauva. Selitteli tietenkin ettei olisi oikeasti tehnyt mitään. Niinpä niin. Sinänsä ois kiva jos saisit miehen kanssa jo tapaamispäivän sovittua, muttet menisikään paikalle. Se jo kertois siitä että on se ihan tosissaan.

[/quote]

Ei miehet notku usealla seksipalstalla monta vuotta pelkästään uteliaisuutta, pillun perässä ne on ihan varmasti.

[/quote]

Joo ei kai, mutta juuri sitä todennäköisesti selittää että tarvi vaan huomiota ja nainen ehkä haluaa tosissaan niin uskoa. Eikä saa koskaan tietää olisko se oikeasti tehnyt jotain. Vaikka itse toki uskon että olis.

Vierailija
26/26 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetät avovaimolle linkit ilmoituksiin, sekä käymänne kirjeenvaihdon. Sitten sovit treffit miehen kanssa jonnekin ja ohjaatkin avovaimon paikalle miestään tapaamaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi