Petturi paljastui
Kerron lyhykäisesti tän tarinan. Anteeksi etukäteen typot, olen kännykällä netissä.
Laitoin nettitreffille ilmoituksen jossa erityisesti sanoin etten halua varattuja. Minulle vastasi mies joka tuntui kivalta ja kirjoiteltiin jonkin aikaa. Sattumalta sitten näin hänen treffi-ilmon seksitreffipalstalta ja laitoin hänen nikkinsä googleen.
Hänellä on useita seksihakutreffejä, ja tästä syystä stalkkasin hänet facebookista. Hän on avoliitossa. Minulle hän ilmoitti olevansa vapaa. Emme ole tavanneet joskin mies on ilmaissut halunsa tavata mut. Hän etsii sanojensa mukaan ihmistä joka vetää jalat alta.
Mitäs nyt, arvon palstaväki. Sanoisinko miehelle löytöni ja kysyn mihin aikoo nykyisen avokkinsa laittaa?
Kommentit (26)
Kyllä sain selville kuka hänen avovaimonsa on. Ihme kun mies ei ole jo kärynnyt, on laittanut kasvokuvansakin nettiin ilmoituksiinsa.
Ao
Nai ensin ja laita sitten viestiä millainen oli. Niinhän se menee että on tehokasta eikä mies voi mitenkään selityksillä asiaa muuttaa.
Mitä sanoisin avovaimolle? Lähetnkö miehen viestit vai mitä? Mitä jos ei usko mua :(
Mitänhän ei ole siis tapahtunut, kuin viestien laittoa. Arveluttaa ottaa siihen naiseen yhteyttä kun pelkään että se alkaa huutamaan mulle.
Ap
Kerro sen kumppanille! Kyllä itse olisin kiitollinen jos oma ukko jäis kiinni enkä eläisi enää valheessa.
Laitat sähköpostin johon linkität kaikki löytämäsi ilmoitukset. Kerrot vaimolle miten itse tutustuit mieheen ja kopioit keskustelut mitä kävit miehen kanssa. Lähetät viestin. Ei se vaimo sulle voi vihainen olla, ethän oo miestä kasvotusten edes nähnyt. Jos silti jännittää luo feikki sähköposti ja keksi itsellesi toinen nimi mistä viestin lähetät. Itse käräyttäisin.
Kerrot vaimolle asiat kuin ne on ja mitä olet saanut selvää. Ei se sinulle huuda, jos kerrot asiallisesti ja sen ettet itse ole edennyt miehen suhteen mihinkään. On kiitollinen tiedosta ja jos huutaa niin lopetat puhelun siihen. Sinä et ole syyllinen.
Petturi ei paljastu ennen kuin hän pettänyt, eli turhaa koko touhu ellet naida häntä oikein kunnolla, nauttien jopa siitä kun mies innoissaan panee vierasta. Sen voi raportoida sitten vaimolle ja kertoa miten innoissaan mies panohommissa. Se toimii, muu turhaa höpinää.
Monelle naiselle riittää eroon jo se, että mies löytyy eri seksipalstoilta ja joku nainen sen rehellisesti kertoo. Älä usko noita miehiä, jotka petaa omaa hyväänsä. Otat vaimoon yhteyttä, ei ole ekaa kerta mies asialla ihan varmana. Ota kopiot noista ilmoituksista, jos mies alkaa syyttää sua valehtelijaksi. Näin sinulla on mitä näyttää vaimolle, jos asia menee riitelyksi. Mies voi hädissään poistaa ilmoitukset ennen kuin vaimo näkee, jos tietää sun juorunneen.
Kannattaa ottaa printscreenit deitti-ilmoituksista, muuten saattaa ehtiä poistaa ne ennen, kun avovaimo ehtii nähdä.
Ei ole varmaan ekaan kertaa asialla, miehen jäljet on viimeisen neljän vuoden päähän. Naisen facebook-profiilin mukaan ovat asuneet kaksi vuotta yhdessä. Yhden seksihaun mukaan mies viimeksi viime keväänä haki seksiseuraa.
Mulla ei yhtään tekis mieli enempää sekaantua tähän, mutta säälittää se nainen jonka kotiin mies tahtoi minut emännöimään :( vaikka tuo olisikin vain fantasiaa miehen puolelta niin enpä itte tahtois että mies haaveilee naisesta joka "vie jalat alta"
Nyt viimeistään menee usko miehiin.
Harkitsen tämän illan aikana, käräytänkö miehen vai jätänkö vastaamatta näihin heruttelumaileihin.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 15:40"]Laitat sähköpostin johon linkität kaikki löytämäsi ilmoitukset. Kerrot vaimolle miten itse tutustuit mieheen ja kopioit keskustelut mitä kävit miehen kanssa. Lähetät viestin. Ei se vaimo sulle voi vihainen olla, ethän oo miestä kasvotusten edes nähnyt. Jos silti jännittää luo feikki sähköposti ja keksi itsellesi toinen nimi mistä viestin lähetät. Itse käräyttäisin.
[/quote]
tän teen jos otan vaimoon yhteyttä. En ole vielä varma mitä teen
Ap
Mietipä sitä, jos ei ole vielä lapsia ja tällä tavoin mies paljastuu ja vaimonsa voi löytää kunnon isän tuleville lapsille. Olisi kamalaa, jos mies paljastuu vasta sitten kun on jo lapsia. Älä päästä nyt miestä kuin koiraa veräjästä. Melkoinen paskaläjä mies on kun nyt jo pettää vaimoaan ja noin pahasti. Kaiken lisäksi valehtelee sinkuille olevansa sinkku, jotta pillua irtoaisi helpommalla. Melkoinen paska on.
Mun mies jäi kiinni ilmoituksista kun meillä oli pieni vauva. Selitteli tietenkin ettei olisi oikeasti tehnyt mitään. Niinpä niin. Sinänsä ois kiva jos saisit miehen kanssa jo tapaamispäivän sovittua, muttet menisikään paikalle. Se jo kertois siitä että on se ihan tosissaan.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 16:25"]
Mun mies jäi kiinni ilmoituksista kun meillä oli pieni vauva. Selitteli tietenkin ettei olisi oikeasti tehnyt mitään. Niinpä niin. Sinänsä ois kiva jos saisit miehen kanssa jo tapaamispäivän sovittua, muttet menisikään paikalle. Se jo kertois siitä että on se ihan tosissaan.
[/quote]
Ei miehet notku usealla seksipalstalla monta vuotta pelkästään uteliaisuutta, pillun perässä ne on ihan varmasti.
En usko että on avoin suhde jos mies toisissa hauissa myös etsii vakavaa suhdetta. Vai miten, tämä deitti-protokolla on mulle vähän epäselvää. Ihan mulle selitti että haluaa naisen, suhteen ja rakkautta.
Nyt alkaa jo suututtamaan mokoma Auervaara.
Ap
Ilmoita naiselle ASAP. Itse ainakin olisin todella kiitollinen, jos minulle kerrottaisiin, jos mieheni tekisi vastaavaa.
Ei vaan otat selvää vaimosta ja kerrot hänelle miehen touhut. Noita on paljon.