Raskaaksi täysimetyksen aikana?
Onko joku raskautunut täysimetyksen aikana ennen kuukautisten alkua?
Kuinka imetyksen kävi? Loppuikin maidon tulo ja milloin?
Kommentit (9)
No en täysimetyksen aikana, mutta imetin edelleen 9-kuistani jolle ei oikein mitkään kiinteät uponneet. Kuukautisia ei ollut tullut synnytyksen jälkeen vielä kertaakaan. Raskaaksitulo ei vaikuttanut maidon tuloon.
Kuinka pitkään imetys jatkui raskauden aikana?
Minä raskauduin. Menkat alkoi täysimetyksestä huolimatta 3kk synnytyksestä. 4kk synnytyksestä olin raskaana. Jatkoin imetystä. Sain tosin myöhemmin keskenmenon rv10
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 18:01"]
Kuinka pitkään imetys jatkui raskauden aikana?
[/quote]
Kolmonen jatkoi imetystä noin raskauden puoleenväliin saakka. Sitten lopetin jotta isompi ehtii unohtaa tissin ennen uuden vauvan syntymää, kahta en sentään meinannut imettää.
jostain luin, että hormonitoiminta raskauden aikana "lopettais" maidon tulon puolivälin paikkeilla. tiedä sitten
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 20:05"]
jostain luin, että hormonitoiminta raskauden aikana "lopettais" maidon tulon puolivälin paikkeilla. tiedä sitten
[/quote]
Ei välttämättä. Jotkut äidit imettävät raskauden loppuun asti ja kahta lasta sitten vauvan synnyttyä.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 20:05"]jostain luin, että hormonitoiminta raskauden aikana "lopettais" maidon tulon puolivälin paikkeilla. tiedä sitten
[/quote]
Saman olen lukenut. Yhden tapauksen tiedän ja hänellä loppui jo alkuraskaudesta maidon tulo.
Olisko ketään?
Tarkoitin kysyä: "Loppuiko maidon tulo..."