Takuuvarma av-mamman asunto :DDDD
http://www.etuovi.com/kohde/697155
"Kahden tason kiva kokonaisuus sinulle, joka et kaihda värejä!"
No, miehiä et tähän asuntoon saa kantamallakaan, on taas ajatelu sitä kuuluisaa OMAA MAKUA ja OMAA TYYLIÄ ja OMAA AINUTKERTAISUUTTA.. Voi luoja!
Kommentit (65)
Oli kyllä ihanan pirteästi laitettu asunto :) Hyvin nais-/tyttömäinen tosin, totta.
Ei varmaan oma mieheni tykkäisi, vaikka perheessämme kunnon naisvalta onkin.
Kohdenumerolla löytyy. Ihan kiva kämppä ja sisustus, ainoa miinus keittiön yläkaappien väri.
http://www.etuovi.com/kohde/697155
Kun kopioitte linkin niin loppuun saattaa tulla välilyönti. Sen poisottamalla saa toimivan linkin..
Ihan. Hirvee.
Missä av-mammat asustaa ♥
Tuostahan olisi helppo ostajan tehdä neutraalimpi halutessaan, kiva ja valoisa asunto muuten.
hei c'mon! olette kyllä niin ärsyttävää väkeä. kukaan ei saa tehdä mitään oman maun mukaista, kun ollaan nauramassa. musta on tosi symppistä että ihmiset sisustaa mieleiseksieen kotinsa. miksi se on aina niiiiin hirveetä jonkun mielestä että tekee asiat värikkäästi ja vähän räiskyvästi.
ps. asunto ei todellakaan ole mun, eikä sisustus lähellekkään linkin asuntoa (joku kun kuitenkin niin päättelee)
Pirteä asunto. Ap on selvästi itse nuiva, väritön luuska, jolle ei kelpaa muu kuin steriilinvalkoinen kuutio.
onks tuolla makkarissa se sellanen seksikeinu? Oon kuullu niistä..
Ootpa ap tyhmä. Luulitko, että verhot ja kalusteet kuuluvat kauppaan? Asunnossa oli pari seinää vaaleanpunaisessa sävyssä, menee päivä kun ne maalaa. Tyhmä. Tostahan on tosi helppo saada neutraali ja itselle mieluisa. Ethän vain ole maalannut omassa asunnossasi seinää siniseksi? Tai harmaaksi? Katsos kun ei sitä silloin kukaan osta, kaikki kun eivät pidä harmaasta tai sinisestä. Tai mustasta. Tai valkoisesta.
Voi apua toi olkkarin tekotaiteellinen violetti seinä. Se kukkakuvio on ihan hirvee. =D
Ap, eikö mieleesi tullut, että asukkaat on tehnyt asunnon heidän asunnokseen.
seuraavat asukkaat tekevät asunnon omansa näköiseksi.
Seuraavan kerran kun aloitamme remontin kysynkö sulta luvan? :)
ajatuksena pojan huoneeseen olisi sininen seinä hänen omasta toiveestaan mutta käykö se sulle??
makuuhuone on ajatuksena maalata kahden väriseksi mutta se ei taida sopia sulle ;)
Hitto kun menee vaikeaksi remontti kun haluaisimme tehdä oman mieltymyksen mukaan mutta sun mielipide pitää kysyä..
kerrotko mitä haluat niin asia tulee helpommaksi? :)
Aika jännää tämä elämä kun ap:n mielipiteen mukaan teemme muutoksen :D
ja vielä lopuksi en ole kyseisen asunnon asukas vaan iloinen, ettei kaikki tee asunnoistaan valkoista tehostetuna yhdellä värillä.
Tiedoksi: AV-mamma on tyypillisesti muutaman vuoden verran myös SISUSTUSmuodista jäljessä ja siksi hänen kämppänsä on KOKOVALKOINEN! Joten ei missään tapauksessa voi olla värikäs kämppä!
Öö, häh? Joka huoneesta yks seinä uusiks (tapetti/maali) ja keittiön kaapinovien vaihto. Ei tarttis muuta, ni näyttäs jo neutraalilta. :)
Toi on just jonkun sellasen mamman joka palstalla mesoaa kuinka "valkoisella sisustaa vain epävarma ihminen" ja "Artekia ja designia ostaa ne joilla on rahaa mutta ei makua" ja "väreillä voi sisustaa käyttämättä räikeitä värejä"... Ihan kuin joku maalikone olisi oksentanut tonne kämppään.
:D
Älä nyt suutu. Mulle sopii et remontoit sellasen josta näkyy miehenkin käden jälki. Onko se liikaa pyydetty?
Toi esimerkin kämppä on sen näköinen kuin siinä asuisi pelkkiä lapsia. Tyttölapsia.
Vähän överi mutta tykkään! Ja halpa kun mikä.
Alle sadalla tonnilla rivarinpätkä, jossa uudet kylppärit ja keittiöt. Mulle kelpaisi.
12 lisää, että taitaa ap sun miehen miehisyys olla aika heikolla pohjalla, jos ei voi tulla asuntoon jossa on pari pinkkiä seinä ä. Kyllä tosimies kestää vähän väriä.
höh, ei löydy enää.