Menetkö töihin tällaisilla helteillä???
Minä en uhraa elämääni työnantajalle vaan nautin elämästä ja olen toista viikkoa sairaslomalla.
Kommentit (49)
Parhaillaankin olen töissä. Koko kesänä olen ollut 2 viikonloppua vapaalla, ja tunteja kerääntyy kahessa viikossa 140-160. Nautin nyt kun on töitä, kun talvella rauhoittuu tilanne ja voin pitää lomaa.rahaa tulee kivasti ja on varaa lähteä nauttimaan auringosta ulkomaille kun täällä on kylmää.
Mua ei kiinnosta. Ei itse asiassa kiinnosta vaikka firma menisi konkkaan.
Minulla myös etätyömahdollisuus, joten en mene helteillä työpaikalle vaan teen töitä kotona. Varhain aamulla ja sitten taas myöhemmin illalla. Asiantuntijatyö, jonka saan aikatauluttaa haluamallani tavalla. Jo kolmas työpaikkani, missä on ollut etätyömahdollisuus.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 15:07"]
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 15:03"]Miten verkkokauppaa pyöritetään "juuri sen verran kuin huvittaa"? Laitatko vähän väliä (silloin kun huvittaa ja on kaunis ilma) nettisivuille ilmoituksen, että olet lomalla, etkä toimita tilauksia?
Itse en asioisi moisessa liikkeessä.
[/quote]
Tilauksien toimitus vie häviävän pienen osan ajastani. Ja kyllä, aina kun lähdemme ulkomaille, nettisivuilla on ilmoitus ettei toimituksia ole ajalla x.
[/quote]
Tuon ymmärrän, mutta kun väität, että "voin tehdä töitä sen verran kuin huvittaa", niin se voi ei voi pitää aukottomasti paikkaansa, koska et voi tietää, paljonko tilauksia tulee. Tällä hetkellä tilanne toki voi olla optimaalinen sinulle.
*korjaus: se ei voi pitää paikkaansa
Ei antais luonne periksi lusmuilla palkallisella lomalla helteiden takia. En kestäisi ajatusta siitä, että työt kasaantuisivat muiden työkavereiden päälle, kun itse vain löhöilisin valheen perusteella :( Onneksi muutkin työkaverini ajattelevat samalla tavalla, joten sairaspäiviä ei ole paljoakaan ollut näin kesällä.
Jos en olisi lomalla, niin tietenkin menisin töihin.
Missä ihmisten työmoraali on?
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 18:57"]
Jos en olisi lomalla, niin tietenkin menisin töihin.
Missä ihmisten työmoraali on?
[/quote]
Osittain samaa mieltä, mutta on olemassa niinkin k-päisiä työnantajia että voisin itsekin sortua joissain oloissa. Nyt onneksi lomalla, töissä kun säästetään ilmastoinnista vaikka se ei ole tähänkään mennessä ollut riittävää. Fyysinen työ kaiken lisäksi :-(
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 14:52"]
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 14:51"][quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 14:48"]Olen järjestänyt elämäni niin että voin tehdä kotoa käsin juuri sen verran töitä kun huvittaa, eikä tarvitse roikkua pummina toisen vaivana ja ongelmana, koska ei niinku huvita ku on lämmin. Suosittelen.
[/quote]
Nää on taas näitä. Kuinka monella oikeasti on mahdollisuus tuohon? Mitä teet työksesi?
[/quote]
Pyöritän verkkokauppaa ja siihen on kyllä ihan jokaisella normaaliälyisellä mahdollisuus.
[/quote]
Minkä tyyppinen putiikki, mitä myyt? :)
Menisin töihin, mutta olen pitkällä sairauslomalla leikkauksen takia. Ja tällainen "lomailu" ei ole yhtään hauskaa, paljon mieluummin olisin töissä. Pääsen vasta lokakuulla töihin, taidan tulla hulluksi ennen sitä. Ei ole mitään muuta tekemistä kuin möllöttää kotona :(
Inhoan niitä, jotka hakevat "saikkua" jos ei vaan huvita mennä töihin. Lorvikatarri on kyllä kamala tauti!
Millä verukkeella te muka saatte sairaslomia viikoksi ja toiseksi?
En usko.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 14:53"][quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 14:30"]
Minä en uhraa elämääni työnantajalle vaan nautin elämästä ja olen toista viikkoa sairaslomalla.
[/quote]
Muistahan kuuluttaa asiaa julkisesti nimelläsi myös somessa, että työnantajasi näkee. :)
[/quote]ap. En kuulu minkään sortin faceeen :)
Minulla on etätyön mahdollisuus, mut menen mieluummin ilmastoituun toimistoon kuin jään kotiin työskentelemään.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 21:13"]Millä verukkeella te muka saatte sairaslomia viikoksi ja toiseksi?
En usko.
[/quote]
Mielenterveysongelmat..
T. Sh
Onneksi pääsen huomena töihin. Töissä toimii ilmastointi paremmin. Viikko sairauslomaa takana, oikein kunnon kesäflunssan takia.
Näinhän Suomi nostetaan taas jaloilleen - lintsaamalla ja antamalla muiden tehdä työt. Turha valittaa k-päisistä työnantajista, jos oma asenne on tuollainen. Irtisano itsesi ja anna sekin työpaikka jollekin, joka omaa paremman moraalin.
Masennus, oikeastiko te menette lääkärille valittamaan elämänhalun puutteesta, itkuisuudesta, täydellisen voimattomasta olosta, surkeuden tunteista, toivottomuuden tunteista jne!
Mitäs työnantaja sanoo kun todistuksessa diagnoosina masennus?
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 22:09"]Masennus, oikeastiko te menette lääkärille valittamaan elämänhalun puutteesta, itkuisuudesta, täydellisen voimattomasta olosta, surkeuden tunteista, toivottomuuden tunteista jne!
Mitäs työnantaja sanoo kun todistuksessa diagnoosina masennus?
[/quote]
Työnantajalle ei kuulu vittuakaan diagnoosit.
Jos en olisi kesälomilla parhaillaan, niin totta helvetissä olisin töissä enkä millään keksityllä sairauslomalla.
Ei helteet ole mikään tekosyy olla pois töistä.