Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perfecter fusion styler tvinsiltä, kokemuksia?

Vierailija
27.07.2014 |

Oon ihan myyty, mut onko se oikeasti hyvä? :D

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni kiinnostaa kyllä tämä tuote lähinnä sen takia, ettei se mainoksen mukaan vahingoita hiuksia kuten tavalliset keraamiset muotoilijat, eikä vaadi hiuksia kuivattavia muotoilutuotteita. Mutta aina suuri epäilys näiden mainosten kanssa, ja olisi kiva jos tänne eksyisi joku, joka oikeasti kokeillut tuotetta! Ihan sama vaikkei sillä nyt ihan kolmessa minuutissa saisi valmista xD vaatisi varmaan hetken harjoittelua..

Vierailija
2/25 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 10:46"]Itseäni kiinnostaa kyllä tämä tuote lähinnä sen takia, ettei se mainoksen mukaan vahingoita hiuksia kuten tavalliset keraamiset muotoilijat, eikä vaadi hiuksia kuivattavia muotoilutuotteita. Mutta aina suuri epäilys näiden mainosten kanssa, ja olisi kiva jos tänne eksyisi joku, joka oikeasti kokeillut tuotetta! Ihan sama vaikkei sillä nyt ihan kolmessa minuutissa saisi valmista xD vaatisi varmaan hetken harjoittelua..

[/quote]

Kyllä se vaati, että hiukset on ensin kuivat, eli fööniä tarvitsee joka tapauksessa. Twinsin sivulla lukee, että ei saa käyttää märkiin hiuksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin, kokeilin ja lähetin takaisin. Olin todella pettynyt. Ei ainakaan minun hiuksiin toiminut yhtään.

Vierailija
4/25 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kyllä se vaati, että hiukset on ensin kuivat, eli fööniä tarvitsee joka tapauksessa. Twinsin sivulla lukee, että ei saa käyttää märkiin hiuksiin."

[/quote]

itselläni ainakin on tapana pestä hiukset iltaisin ja käytän Perfect fusion styleria aamuisin - joten ei minun ainakaan tarvitse kuivattaa hiuksiani föönillä - itselläni on kuivat ja kihartuvat hiukset (minkä takia en ole vuosiin käyttänyt kihartimia enkä suoristusrautoja, koska ne pahensivat ongelmaa entisestään), joten itse ainakin olen tällä tuotteella saanut hiuksiini ryhtiä, sileyttä ja kiiltoa. Lisäksi mielestäni homma sujuu suhteellisen vaivattomasti, kun laitetta voi pyöritellä miten vaan ja käyttää molempia käsiä apuna ilman pelkoa, että saattaisi polttaa sormensa - TYKKÄÄN :)

Vierailija
5/25 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks toi o melkein sama? Hinta vaan melko eri.  http://www.bestdirect.fi/kauneus-hygienia/velform-supreme-styler.html

Vierailija
6/25 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Obh Nordican vehje kuumuu kamalasti. Eikä virta katkea itsestään käytön jälkeen.

Vierailija
7/25 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin itsekin äsken, kiitos siis kun teit aloituksen :D

Vierailija
8/25 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 11:14"]Samaa mietin itsekin äsken, kiitos siis kun teit aloituksen :D

[/quote]

On kyllä pirun kallis, mutta jos on sellainen kun puhutaan, niin klarnalla voisin sen ostaa.

Vierailija
9/25 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvikseni katselin youtubesta arvosteluja tosta vehkeestä, ja näytti kaikinpuolin ihan tavalliselta kihartimelta. 20 minuuttia menee hiustenlaittoon tolla, keraamisella suoristajalla mulla menee max. 10min jos haluan kiharaa ja volyymia. En ostais

Vierailija
10/25 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 11:29"]Huvikseni katselin youtubesta arvosteluja tosta vehkeestä, ja näytti kaikinpuolin ihan tavalliselta kihartimelta. 20 minuuttia menee hiustenlaittoon tolla, keraamisella suoristajalla mulla menee max. 10min jos haluan kiharaa ja volyymia. En ostais

[/quote]

Mäkin ihmettelin noita youtube videoita, kun meni noin kauan, vaikka piti suoriutua jo kolmessa minuutissa. Pitääkin varmaan ostaa keraaminen kihartaja :)

Vierailija
11/25 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko jollain kokemuksia tosta Velformista?

Vierailija
12/25 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kyllä se vaati, että hiukset on ensin kuivat, eli fööniä tarvitsee joka tapauksessa. Twinsin sivulla lukee, että ei saa käyttää märkiin hiuksiin."

Itsehän annan hiusteni aina kuivua itsekseen, en käytä fööniä ja jos muotoilen niin vasta kuivana! Nykyään en juurikaan edes käytä muotoilurautoja, lakkaa tms. koska oma hiuslaatuni on jo luonnostaan pörröinen ja taipuvainen kuivuuteen (hieman luonnonkihara).

Vierailija
13/25 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Lidlistä hiusmuotoilijan 15 eurolla ja se on ihan passeli hintaansa nähden. Siinä on erilaisia vaihtoharjojakin. Oon katsonut tuon Perfecterin mainoksen ja luulisin olevan ihan vastaava.

Vierailija
14/25 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tilasin, kokeilin ja lähetin takaisin. Olin todella pettynyt. Ei ainakaan minun hiuksiin toiminut yhtään."

Minkälaiset hiukset Sinulla on? Mahtaako toimia luonnonkiharissa ja vähän pörhöisissä pitkähköissä hiuksissa?

Vierailija
15/25 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku Lidliä inhoava urpeli taas alapeukuttamassa.

Vierailija
16/25 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

%)

Vierailija
17/25 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan sairaan hyvä laite. Olen ammattilainen ja tilannut niitä jo 15 kpl asiakkaille jotka ovat pilanneet hiuksensa erilaisilla raudoilla. On hyvä suoristamiseen ja kuohkeuttamiseen sekä aukikampaukseen jos käyttää papiljotteja jotka kuitenkin tänäpäivänä on hyvä keino saada ilmavuutta ja pitoa hiuksiin. Aivan lyhyisiin laite ei käy kun kiharrin on sen verran paksu ettei ihan lyhyt ylety ympäri. Mutta noin 15cm ja pidempiin on hyvä. Tulee todella ilmavuutta ja kiiltoa. En antais enää pois. Toki jotain vaahtoa tms voi käyttää vaikka väittävät ettei tarvii. Ei kenenkään hiukset nykyilmastoinnilla pysy missään ellei käytä ainetta. Siis suosittelen.

Vierailija
18/25 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen miettinyt vakavasti sen ostamista. Meidän perheessä kun on 3 luonnonkiharapäistä ♥ neitosta. Toiset käkkäräpäisempiä kuin toiset. Ja kaks teiniä kun haluaisi, että heidän hiukset olisivat suorat. Itsekin välillä tykkäisin laineilevammasta mallista.

Voisiko joku vielä kertoa ihan oikeita käyttökokemuksia. Kiitos! :)

Ja saakohan laitetta jostain muualta edullisemmin?

Vierailija
19/25 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Magic Brush, Björn Axen nimellä myydään valmistaja Obh Nordica. Maksoi Prismassa 39 e ja olen tyytyväinen. Luonnonkiharat puolupitkät hiukset. Peruslaitto kuiviin hiuksiin aamulla vie noin 5 min kun silotan hiukset ja käännän latvat

Vierailija
20/25 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tää macig brush on siis samanlainen tuote kuin tuo ostos tv:n sana toimintaperiaate.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi