4. aalto tule, mitä väliä? Korona taantunut kausiflunssaksi.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Ihmisten pitäisi vain lopettaa noiden uutisten seuraaminen ja alkaa elämään normaalisti. Maskit roskiin ja nauttia elämästä
Niinhän ne ihmiset tekeekin. Paitsi minä. Tiukennan vain FFP2- maskin nyörejä. Tehkää niin kuin haluatte. Niin teen minäkin😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko saada vielä useampi ravintola konkkaan.
Minä niin vihaan näitä ravintola-alan vinkumisia. Täällä on paljon tärkeämpiäkin aloja kuin tuo!
Onko sun ala niin tärkeä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisten pitäisi vain lopettaa noiden uutisten seuraaminen ja alkaa elämään normaalisti. Maskit roskiin ja nauttia elämästä
Niinhän ne ihmiset tekeekin. Paitsi minä. Tiukennan vain FFP2- maskin nyörejä. Tehkää niin kuin haluatte. Niin teen minäkin😊
Lampaasta tulikin se rohkein. Se, joka uskaltaa toimia toisin kuin massa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkos siitä jo 3 päivää, kun Salminen lausui lohdulliset sanat suomalaisille: syksyllä olemme jo normaalissa.
No eihän siinä, itse olen ollut normaalissa koko ajan, mutta lammaslauman silmät ne ei aukea 😁
Milloin Salmisen silmät oikein aukeavat? Jokainen järkevä ihminen huomaa ja näkee, että ei korona ole mihinkään häviämässä!!!!
Ootsä joku kävelevä mikroskooppi?
Kun ympäristön kantokyky tulee vastaan niin luonto alkaa karsia, tämä on yksi vitsaus
Vierailija kirjoitti:
Sosialismin uusi tuleminen. Vapaus tulee olemaan pienen eliitin etuoikeus.
😂😂😂😂 Ei ziisös!
Luuletko sinä, että rajoitusten poistajat ajattelevat sinua? He ajattelevat sinun rahoja. Ei heitä kiinnosta kuka olet, mitä elämääsi kuuluu tai terveytesi. Sinä olet hyödyke muille. Mitä vapaammin sinusta voi hyötyä, sitä parempi.
Vierailija kirjoitti:
Kun ympäristön kantokyky tulee vastaan niin luonto alkaa karsia, tämä on yksi vitsaus
Tää ei oo se, trust me.
Olen kyllä aika sekaisin että mikä nyt on totuus tämän koronan suhteen? Sen luin jo vuosi sitten ettei korona lähde pois maapallolta mutta voi joskus hiipua "lastentaudiksi". Milloin, siihen ei lötynyt vastauksia mutta vuosia se vie.
Ja kai rokotteiden pitäisi purra jossakin kohti kun näin on markkinoitu ja luvattu. Kyllähän tuhkarokko-rokotekkin suojaa joten onhan tämänkin suojattava kuten luvataan!
Tuntuu että yhtä sekaisin on asiantuntijat, eikä tässä tiedä ketä oikein uskoisi?! Jos tämä kestää vielä vuisikymmenen niin olisi sekin reilua kertoa eikä lupailla että kun "jaksetaan vielä hetki...!".
Vierailija kirjoitti:
Ei tartuntaluvuilla ole väliä. Niistä on suurin osa oireettomia tai lieväoireisia.
Tuo on silkkaa valhetta. Jokainen COVID tartunta aiheuttaa aivovamman (ainakin rokottamattomille) ja yli 50% COVID:n saaneista 16-30 vuotiaista kärsii long COVID oireista vielä 6kk sen jälkeen kun ovat "parantuneet"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tartuntaluvuilla ole väliä. Niistä on suurin osa oireettomia tai lieväoireisia.
Tuo on silkkaa valhetta. Jokainen COVID tartunta aiheuttaa aivovamman (ainakin rokottamattomille) ja yli 50% COVID:n saaneista 16-30 vuotiaista kärsii long COVID oireista vielä 6kk sen jälkeen kun ovat "parantuneet"
Pas--ska--puhetta. Lähde linkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pas--ska--puhetta. Lähde linkki.
Aivovaurio:
https://www.medrxiv.org/content/10.1101/2021.06.11.21258690v2
Long covid:
Minä niin vihaan näitä ravintola-alan vinkumisia. Täällä on paljon tärkeämpiäkin aloja kuin tuo!