Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni teistä oli ennen kaksplussalla?

Vierailija
27.07.2014 |

Siellä on nykyään jotenkin hiljaista ja täällä kauhea kuhina. Tosin myönnän itsekin että siirryin tänne joskus ehkä puoli vuotta sitten. Onko joku muukin siirtynyt, miksi ja milloin?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/6 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen entinen Kaksplussan vakkari. Vaihdoin AV:lle joskus keväällä. Ja samasta syystä kuin sinäkin eli täällä on huomattavasti vilkkaampaa keskustelua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin siellä joskus mutta kyllästyin vakkarinikkien perseennuolentakommentteihin toisilleen ja siihen että jokaiseen - huonoonkin - juttuun piti lykätä loppuun se HUUTONAURU-hymiö. Todelliset keskustelut jäi monesti käymättä kun nämä samat palstahullut lipittelivät.

Parasta antia oli tosin myös ne postaa päivän pärstäsi-ketjut, johon kaikki laittoivat blurrattuja ja muokattuja kuviaan :D niitä ohuita hampputukkia ja wt-asuja sitten kilvan kehuttiin... täällä av:lla ei ole kuin pimppejä ;(

Vierailija
4/6 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite vaihdoin tänne joskus joulun jälkeen just samasta syystä. Tykkäsin anatoliasta, mummelista.. Jotenkin tylseni koko palsta kun ne lähtivät.

Vierailija
5/6 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toki tarvi vastata noihin mun kysymyksiin, riittää kun kirjoittaa vaan vaikka että "mä" Tehdään vähän galluppia siis

-ap

Vierailija
6/6 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä