Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten baarissa käymätön sinkkunainen saa seksiä?!

Vierailija
26.07.2014 |

Olen ihan ok-näköinen, joidenkin miesten mielestä todella kauniskin mutta en mitään malliainesta kuitenkaan. Saan kyllä katseita kadulla ja kaupassa, mutta olen niin ujo, etten uskalla niihin vastata. Olen ihan järkeväkin ihminen, kolme kertaa ollut vakavassa seurustelusuhteessa ja mielenterveyskin on kunnossa. Mutta ei ole pitkään, jos sitä seksiä ei ala tippua! Ei ole ketään tuttua miestä jota lähestyä, joten ihan nollista olisi aloitettava...

Missä lähestyä miehiä (tai saada miehet lähestymään)?

Auto- tai rautakaupassa?
Netissä?

Puistossa?

Ja mitä niille sitten sanotaan? Tippuiskos seksiä? Äääh, en tule koskaan löytämään ketään..

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun olisitkin mies ja tietäisit kuinka paljon enemmän joudut vaivautumaan seksin eteen. Eihän naisella ole kuin pyytää

Vierailija
22/40 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää joku mies vastaava aihe miten mies saa seksiä niin aihe täyttyy yli puolilleen vittuilijoista ja piilovittuilijoista " saamaton paskakasa" :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun Tinderin saisi nokian puhelimiinkin, lataisin heti!

Vierailija
24/40 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 00:08"]

Voi kun olisitkin mies ja tietäisit kuinka paljon enemmän joudut vaivautumaan seksin eteen. Eihän naisella ole kuin pyytää

[/quote]

No tuskin itsekään haluat panna ketä tahansa vastaantulijaa? Tuntuu, että miehillä niitä ulkonäkö yms kriteerejä on paljon enemmän kuin naisilla. Itselleni riittäisi ihan normaalinnäköinen mies seksiseuraksi, kunhan alapään lisäksi myös yläpää pelittää. 

Vierailija
25/40 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko akateeminen? Jos et niin seksiä ei heru.

Vierailija
26/40 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tää touhu aikamoiseksi mennyt. Laita "itsestäsi kertovia" kuvia nettiin; kasvokuva, kokovartalokuva, harrastuskuva, tykkäyskuva, niin a vot, samanmoiset miehet tykkäilee sun kuvistasi ja seksiä on tarjolla samana päivänä. Ja siit sit ihanaa.

Sorry, 80-kasvatti sanoo tähän, et sit mä heräsin.

Vierailija
27/40 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos etsit sieltä autokaupasta, niin joku kian tai daewoon tms. ostaja. Älä lähesty bemarin ostajaa. Bemarin ostajalla on pieni muna. Älä siis ota liian kalliin auton ostajaa, mutta älä myöskään ruosteisen käytetyn mersun ostajaa, ettei tule puukosta.

Näillä pääset alkuun.

Vierailija
28/40 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet? Yliopistojen lukusalit on täynnä naisettomia miehiä ja vielä selvinpäin.

Vierailija
29/40 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis kian, daewoon, opelin, fiatin tmsv. ostajat eivät tarvitse munalleen jatketta. Tietty on olemassa riski, että siellä onkin ostajana joku köyhä pienimunainen. Tarkkaile siis, että mies ei näytä köyhältä. Tosin parempi on ottaa riski, kuin valita takuuvarma pienimunainen bemarin ostaja.

-26

Vierailija
30/40 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderiä suosittelen minäkin! Edellispäivänä vasta aloitin itse, seksiseuraa on tarjolla vaikka joka tunnille, siitä vaan parhaat valitsemaan päältä.

Vierailija
31/40 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tääl ois (yks samankaltainen) mies, joka etsis seuraa! Pistä viestiä jos kiinnostais, niin jatketaan siitä? Asun espoossa

Vierailija
32/40 |
24.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin asustelet?

Vierailija
33/40 |
24.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei Suomessa toimi oikein mikään, ei ole deitti kulttuuria. Jos haluaa seuraa pitää mennä baariin. Moni nuori nainen häkeltyy jos kadulla lähestyt ja alat flirttailla (+30 naiset ei). Jos ei juo ja huvita käydä baareissa niin vaikeata se on. Huvittavinta on, kun menen ulkomailla (eurooppaan) hyvännäköiset naiset lähestyvät, saattavat huudella tai tulla suoraan juttelemaan selvinpäin vaikka puistossa, noh Suomessa ei, baareissa kyllä, mutta ei sen ulkopuolella..

Suomalaiset ovat aika estyneitä selvinpäin valitettavasti.

T: Nuori mies

Vierailija
34/40 |
24.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderist

Vierailija
35/40 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa joku sivusto mistä saa ostettua seksiä halvalla nuorilta naisilta olen komea 22v

Vastatkaa pian

Vierailija
36/40 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa joku sivusto mistä saa ostettua seksiä halvalla nuorilta naisilta olen komea 22v

Vastatkaa pian

Tinder

Vierailija
37/40 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netistä löytyy lähinnä rumia, mt-ongelmaisia ja varattuja etsimässä salaseuraa. 

So? Eikös tässä nimenomaan etsitty seksiä? Osaa ne rumatkin panna, varatuista nyt puhumattakaan.

Vierailija
38/40 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tinderissä ne horot ja pelimiehet on

Vierailija
39/40 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelt sais pilluu??

Vierailija
40/40 |