Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi VITTU! Lasten kummi jäi kiinni hampusta!

Vierailija
26.07.2014 |

Saatiin tänään tietää että meidän lapsen tuleva kummi on jäänyt kiinni hampun kasvatuksesta. Eilen poliisit kävi tekemässä kotietsinnän ja se on viettänyt viimeyön putkassa. Huomenna olisi sitten kastajaiset. Oletin että se on kunnollinen kansalainen eikä mikään kannabislusmu muttei taida olla mahdollista vaihtaa kummia näin myöhään :(

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä kannabis laillistetaan. Mutta ehkä silloin kun olen 50v? t: 17v

Vierailija
22/30 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidat taas keksiä näitä juttuja. ei hampusta pidetä enää putkassa.

tv: 10 x jäänyt kiinni ja aina päässyt ehdollisella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa kannabis kiellettiin Suomessa jo 1800-luvulla. 70-luvulla tuli nykyinen lainmuutos ilmeisesti koska loisteputket mahdollisti sisäkasvatuksen. Poliisit puuttui joka tapauksessa viljelyyn jo ennen sitä.

Vierailija
24/30 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 22:46"]

En ole alakuloinen, enkä vainoharhainen. En pidä yhteiskuntaa normaalia ihmistä paskempana. En käytä muita huumeita, eikä edes tekisi mieli. Alkoholin käyttö on käytännössä nolla, koska se ei yksinkertaisesti sovi minulle. Ja kannabista on käytetty lähes yhtä kauan, kuin alkoholiakin. Laitonta se on ollut vasta muutaman vuosikymmenen, eikä syyt todellakaan ole ollut mikään muu, kuin se, että rikkaat yhtönomistajat eivät saaneet rikkaruohon kasvattamista rahalliseksi toiminnaksi. Kannabis on muuten monella muullakin tavalla hyödyllinen kasvi, kuin vain polttelun puolesta ja juuri tämä asia häiritsi esim. energiayhtiöiden omistajia.

Ole ystävällinen ja tutkisit aihetta usealta eri taholta, ennenkuin tulet tänne huutelemaan. Kannabis muuten laillistetaan 15vuoden sisällä.

[/quote]

Olen ystävällinen ja olen sattuneesta syystä tutkinut asiaa jo. Rikkaat firmathan juuri odottavat ja lobbaavat kannabiksen laillistamista. Tupakkayhtiöt, lääketeollisuus... Hyvin on mennyt propaganda perille. Sinä voisit myös olla ystävällinen ja tutkia asiaa hieman lisää. Kannabista on käytetty pitkään, kyllä. Tosin aine ei ole rakenteeltaan pysynyt samana, joten vuosikymmeniä vanhoihin tietoihin ei nykytilannetta voi verrata. Onhan meillä ministereitä, jotka ovat poltelleet kannabista. Valitettavasti se ei ole samaa kamaa kuin sinun. Tässäkin on suurilla yhtiöillä sekä järjestäytyneempää rikollisuudella oma intressinsä pelissä.

Kannabis aiheuttaa monenlaisia haittavaikutuksia käyttäjälleen, tosin ne ilmenevät pikkuhiljaa eikä käyttäjä itse niitä välttämättä tiedosta. Riski psykoosiin kasvaa. Ja nyt taas totean, että en itse haluaisi kokeilla, kuinka oman psyykeeni käy. 

Vierailija
25/30 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 22:52"]

taidat taas keksiä näitä juttuja. ei hampusta pidetä enää putkassa.

tv: 10 x jäänyt kiinni ja aina päässyt ehdollisella.

[/quote]

Kyllä kasvatuksen kiinnijäämisestä pääsee putkaan. Tarpeeksi monta kertaa kun jää kiinni, niin tulee sakkojen lisäksi vielä ehdonalaistakin. Ei pelkästä jointista putkaan mennäkkään, paitsi jos polliisit on huonolla tuulella ja kiinnijääneellä asennevamma ;)

Vierailija
26/30 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ihmiset oikeasti näin huumemyönteisiä? Huimaa...

Vierailija
27/30 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 22:35"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 22:33"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 22:28"]Kannabis on lievempi huumausaine kuin alkoholi, koittakaa ymmärtää että ekaan kannabis kokeiluun ei kuole! Ottakaa kannabiksesta selvää, suosittelen kokeilemaan. T: 1-2 kertaa viikossa käyttävä.

[/quote]

Kuulostaa jo ongelmalta, miksi noin usein?

[/quote]

Onko ihmisellä mielestäsi alkoholiongelma, jos hän käyttää alkoholia 1-2 kertaa viikossa?

[/quote]

On.

Vierailija
28/30 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 23:03"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 22:46"]

En ole alakuloinen, enkä vainoharhainen. En pidä yhteiskuntaa normaalia ihmistä paskempana. En käytä muita huumeita, eikä edes tekisi mieli. Alkoholin käyttö on käytännössä nolla, koska se ei yksinkertaisesti sovi minulle. Ja kannabista on käytetty lähes yhtä kauan, kuin alkoholiakin. Laitonta se on ollut vasta muutaman vuosikymmenen, eikä syyt todellakaan ole ollut mikään muu, kuin se, että rikkaat yhtönomistajat eivät saaneet rikkaruohon kasvattamista rahalliseksi toiminnaksi. Kannabis on muuten monella muullakin tavalla hyödyllinen kasvi, kuin vain polttelun puolesta ja juuri tämä asia häiritsi esim. energiayhtiöiden omistajia.

Ole ystävällinen ja tutkisit aihetta usealta eri taholta, ennenkuin tulet tänne huutelemaan. Kannabis muuten laillistetaan 15vuoden sisällä.

[/quote]

Olen ystävällinen ja olen sattuneesta syystä tutkinut asiaa jo. Rikkaat firmathan juuri odottavat ja lobbaavat kannabiksen laillistamista. Tupakkayhtiöt, lääketeollisuus... Hyvin on mennyt propaganda perille. Sinä voisit myös olla ystävällinen ja tutkia asiaa hieman lisää. Kannabista on käytetty pitkään, kyllä. Tosin aine ei ole rakenteeltaan pysynyt samana, joten vuosikymmeniä vanhoihin tietoihin ei nykytilannetta voi verrata. Onhan meillä ministereitä, jotka ovat poltelleet kannabista. Valitettavasti se ei ole samaa kamaa kuin sinun. Tässäkin on suurilla yhtiöillä sekä järjestäytyneempää rikollisuudella oma intressinsä pelissä.

Kannabis aiheuttaa monenlaisia haittavaikutuksia käyttäjälleen, tosin ne ilmenevät pikkuhiljaa eikä käyttäjä itse niitä välttämättä tiedosta. Riski psykoosiin kasvaa. Ja nyt taas totean, että en itse haluaisi kokeilla, kuinka oman psyykeeni käy. 

[/quote]

Ei riski kasva. Joko ihmisellä on taipumus siihen psykoosiin, tai ei ole. Psykoosi puhkeaa sitä herkemmin, mitä nuorempana on aloittanut polttamisen. Ja se onkin ihan loogista, kun lapsen aivot eivät ole valmiit. Tätä on tutkittu esim. Hollannissa, jossa on todettu, että käytön ja iän välillä on selkeä yhtymä psykoosin kanssa. Laittomuus myös usein lisää laittomuutta. Eli kun kokeillaan laitonta kannabista ja todetaan, että eihän se olekkaan vaarallista, niin äkkiäkös sitä sitten kokeilee subua ja piriä ja muutakin kivaa? Sekakäyttäjillä niitä ongelmia on, ei niillä, jotka polttavat vain kannabista. On muuten myös ihan eri asia, jos ihminen polttaa vaikka gramman päivässä, vrt. puoli grammaa viikossa. Eihän alkoholinkaan päivittäisessä käytössä ole mitään hyvää, saatikka sitten muiden päihteiden kanssa.

Kohtuus kaikessa ja kannabis lailliseksi. Poliiseilla on parempaakin tekemistä, kuin vahtia rikkaruohon polttelijoita. Ja myös poliisi on tästä asiasta kanssani samaa mieltä, olen heidän kanssaan monasti keskustellut aiheesta.

Vierailija
29/30 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannabis on lievempi aine kuin alkoholi, se on faktaa. Avatkaa jo silmänne, Snoop Lion ja Wiz Khalifa polttaa päivittäin, ja ovat menestyneet ja tienanneet enemmän kuin te ikinä. Ja ihan normaaleilta vaikuttaa 10 vuoden polttelun jälkee.

Vierailija
30/30 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 16:34"]

Kannabis on lievempi aine kuin alkoholi, se on faktaa. Avatkaa jo silmänne, Snoop Lion ja Wiz Khalifa polttaa päivittäin, ja ovat menestyneet ja tienanneet enemmän kuin te ikinä. Ja ihan normaaleilta vaikuttaa 10 vuoden polttelun jälkee.

[/quote]

Joo 42 v äijä, joka ei osaa edes päättää nimeään tai tehdä muuta, kuin kaakattaa tötsyttelystä ja strippareista onkin se asia, josta halun ottaa mallia :D Eihän sillä mitään olisi, jos ei olisi pässejä narussa, jotka rakastavat kytätä kyseisen miehen elämäntyyliä. Ja tietty 15-17 v lapsia, jotka fanittavat kaikkea tuhmaksi luokiteltavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme