Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annatko sinä lapsesi kusta uimarannalle?

Vierailija
26.07.2014 |

Tänään Eirassa nähtyä, kuinka n. 5-vuotias poika pissii pippeli sojossa metrin päähän rantaviivasta ylpeän äitylin seuratessa vierestä... 

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 22:56"]

Luuletteko että av mammat eivät kuse uimarannoilla veteen. Kaikissa isoissa yleisötapahtumissa on naisten vessoihin aina satojen metrien jonot ja keskivertonaisen pitää päästä kuselle suunnilleen tunnin välein mutta uimarannalla harva nainen käy vesssassa mutta uimassa aina silloin tällöin:D

[/quote]

Kuka muka käy pissalla tunnin välein? Pitäisi mennä lääkäriin jos rakko on noin yliaktiivinen.

Vierailija
82/83 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 23:22"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 22:56"]

Luuletteko että av mammat eivät kuse uimarannoilla veteen. Kaikissa isoissa yleisötapahtumissa on naisten vessoihin aina satojen metrien jonot ja keskivertonaisen pitää päästä kuselle suunnilleen tunnin välein mutta uimarannalla harva nainen käy vesssassa mutta uimassa aina silloin tällöin:D

[/quote]

mä en ymmärrä näitä minirakkoj. koko ajan pitää olla reva leveellään jossain puskassa kun on kusihätä.

itse en käy koskaan uimareissulla kusella, itseasiassa olin intian lennonkin kusematta :D

[/quote]

Ymmärrät kyllä sitten kun olet synnyttänyt ensimmäisen kerran:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi