Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin että tuo otsikko liittyisi jotenkin "kakkoseen". ;)

Vierailija
2/15 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

– Homoseksuaalisuus oli siellä punainen vaate. Meille ilmoitettiin ihan suoraan, että olemme mielisairaita. Näimme kuvauksissa itsemme teleprompterista. Kyyneleet eivät näy teeveessä. Se kokemus oli rankka. Oli ihan rikki revitty olo, Nurminen sanoo lauantain Turun Sanomissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 12:53"]

Tuo päällikkö Rantalan kiivas puolustelu saa heti epäilemään, että kyllähän siellä syrjintää on tapahtunut. 

[/quote]

Eli jos joku syyttää jostakin ja itse kiistät niin varmasti olet syyllinen?

Vierailija
4/15 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ohjelmapäällikkö heti menee vannomaan yhden ohjelman työntekijöiden puolesta, että eihän ne tietenkään ole syrjineet. Naurettavaa. Se päällikkö ei voi sitä itse mitenkään tietää, ei ole ollut itse paikalla ja asiasta monta vuotta. Ennemmin uskon, että nuo kaksi naista puhuu totta, että heitä on nimitelty mielisairaiksi. Ei noin suoria väitteitä kukaan esitä lehdessä, jos ne voitaisiin heti todistaa vääräksi niin kuin tuo päällikkö yrittää.

Vierailija
5/15 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 21:12"]

Joku ohjelmapäällikkö heti menee vannomaan yhden ohjelman työntekijöiden puolesta, että eihän ne tietenkään ole syrjineet. Naurettavaa. Se päällikkö ei voi sitä itse mitenkään tietää, ei ole ollut itse paikalla ja asiasta monta vuotta. Ennemmin uskon, että nuo kaksi naista puhuu totta, että heitä on nimitelty mielisairaiksi. Ei noin suoria väitteitä kukaan esitä lehdessä, jos ne voitaisiin heti todistaa vääräksi niin kuin tuo päällikkö yrittää.

[/quote]

Lesbotyrkyt haluavat lisää julkisuutta asialleen.

Vierailija
6/15 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäkää nyt vittu edes pikku kakkonen rauhaan tolta seksiseksiseksi-paskalta!

Onneksi olin lapsi 90-luvulla. 

Vierailija
7/15 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten ohjelma on ihan paska ihan sama ovatko lesboja vai heteroita. Ohjelma on PASKA.

Vierailija
8/15 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no lesbot ei päädr jakamaan lapsille propagandaansa, heti syytetäänn syrjimisestä. Sairasta touhua.

Vierailija
9/15 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä noista lehtijutuista voi tietää missä asiayhteydessä on mitäkin sanottu. Jotenkin vaikea uskoa että seksuaalisuuden takia on nimitelty, vaan joistain erimielisyyksistä varmaankin johtunut.

Vierailija
10/15 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herätkää nyt hei ihmiset 2010-luvulle.

Vierailija
11/15 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös siellä Pikkukakkosessa ole ollut yhtenä juontajana se yksi tosi-tv-laulukilpailussa menestynyt luokanopettajamies. Taustaltaan hellari ja halusi jakaa kaksoisveljensä kanssa kaikki laulukeikat?

Vierailija
12/15 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapset ei koskaan tykänneet Mimistä ja Kukusta. Kanava vaihtui kun ilmestyivät ruutuun. Jotenkin pelottavan näköisiä lässyttäjiä.

Miten ylellä on tiedetty että ovat  lesboja. Jos ovat rooliasuissa toisiaan lähennelleet niin onhan se aika pervoa.

Vierailija
13/15 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se seksuaalista syrjintää jos kakkonen on niin pieni, että sinne ei mahdu.

Vierailija
14/15 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se tietysti niin, että tälläistä epänormaalia elämänmallia ei saisi opettaa lapsille.

No, eiväthän he tietysti sitä ohjelmissaan opeta, mutta kun nyt ovat julkisesti tunnustaneet olevansa mitä ovat, niin parempi olisi, että eivät enää esiintyisi lastenohjelmissa, koska lapset myös jonkin verran seuraavat muutakin mediaa ja saavat vääriä malleja, kun yhdistävät lastenohjelimissa näkemänsä ihmiset oikeaan elämään.

J-P

Vierailija
15/15 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo päällikkö Rantalan kiivas puolustelu saa heti epäilemään, että kyllähän siellä syrjintää on tapahtunut. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän