Olen hirvittävän kateellinen kaikille, joilla on säännöllinen ja hyvä seksielämä! !
Mitä pahaa olen tehnyt ansaitakseni tämän puutteen? !
Kommentit (50)
No mitä olet tehnyt? Oletko parisuhteessa?
Olen puhunut. Olen kirjoittanut. Olen ostanut satasilla uusia alusasuja. Ap
Ja mieleni pahenee entisestään tämän palstan lukemisesta. Kannattanee lopettaa. Ap
Et ole ainoa ap. Vaimoa ei kiinnosta.
Olen hirvittävän kateellinen kaikille, joilla ei ole seksielämää.
Seksi on kirosana.
Soolosexiä kehiin! Harjoitelepa hieman niin nautinto on taattu. Orgasmit paranee ajan myötä. Auttaa myös pariseksin harjoittamiseen, tietää mitä haluaa.
Älä turhaan halveksi masturbointia. Se on hyvä vaihtoehto/ lisä.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 21:07"]Soolosexiä kehiin! Harjoitelepa hieman niin nautinto on taattu. Orgasmit paranee ajan myötä. Auttaa myös pariseksin harjoittamiseen, tietää mitä haluaa.
Älä turhaan halveksi masturbointia. Se on hyvä vaihtoehto/ lisä.
[/quote] halveksun todellakin. Se on ihan eri asia. Toki teen sitä säännöllisesti. Ap
Olen kateellinen kaikille naisille jotka haluavat seksiä.
T. Haluton ja surullinen
Olen surullinen puolestasi. Onko puolisolla jokin syy tai selitys?
Kärsin saatana puutteesta koko nuoruuteni (tiukka kotikasvatus) ja kun vihdoin sain miehen, sen halut lopahtivat muutamassa vuodessa! ! Onko reilua? ?! Ap
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 22:35"]Olen surullinen puolestasi. Onko puolisolla jokin syy tai selitys?
[/quote] ei vain viitsi eikä halua enää. Tilaisuuksia on vähän 3kk ja 6v lapset. Ap
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 22:37"][quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 22:35"]Olen surullinen puolestasi. Onko puolisolla jokin syy tai selitys?
[/quote] ei vain viitsi eikä halua enää. Tilaisuuksia on vähän 3kk ja 6v lapset. Ap
[/quote]
Vauva vielä pieni, mutta ilmeisesti ei vain siitä johtuvaa?
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 22:39"][quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 22:37"][quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 22:35"]Olen surullinen puolestasi. Onko puolisolla jokin syy tai selitys?
[/quote]
Vauva vielä pieni, mutta ilmeisesti ei vain siitä johtuvaa?
[/quote] ei todellakaan johdu siitä. Jo sen tekoon sai miestä tosissaan patistaa, että vuosi sitten sai lähes joka pv kuukauden ajan. Miestä vain kiinnostaa nykyään kaikki muu enemmän, kun ei ole enää tietenkään muhun ihastunut kuten aluksi. Ap
Ja mä oikeasti lopetan palstailun tähän ketjuun, sillä se vain syventää ahdistusta lukea muiden hyvästä seksielämästä. Ap, jolla nytkin on päällä todella seksikäs musta pitsinen läpinäkyvä babydoll, mutta mies vain siivoaa!!! Ap
Eli voitte sanoa nyt viimeiset sanat kohta ex-av-mammalle! Ap
miehen seksi: orgasmi, siemensyöksy, naisen seksi, halitaan, pussaillaan, hyväillään,
ja ei mies niin helppo ole sentäs että pelkät alushousut riittää.
naista sitä halutaan eikä paskasia pökiä! paa ittes kuntoon niin alkaa taas maistumaan :)
Kyllä se pystyy, jos haluaa psyykkisesti. Ja sitä halua taas lisää huomiointi. Muuten 49:n kommentti pätee, sillä sehän on selvä, että en ole enää automaattisesti riittävän haluttava kohde miehelle, joka ei siis sitten ilmeisesti pidä seksistä niin paljon, että haluaisi sitä jatkuvasti vain sen itsensä vuoksi. Mun on siis tehtävä sekä itsestäni että seksistä toimituksena houkuttelevampi. Ei tilanne todellakaan tällä keskustelulla ratkennut, mutta en sentään ole ihan niin kärttyinen enää kun olen enemmän perillä miehen aivoituksista. Miehellä oli myös sellainen käsitys, että pikkulapsiperheellisillä ja yli 10v yhdessä olleilla ei yleensäkään ole säännöllisesti seksiä. Vaikka eihän se pidä paikkaansa? Ap
18, mistä päättelet, etten ole kunnossa? ! Vittu!
Ap
Puhu puolisosi kanssa.