Eilen näin ensimmäistä kertaa pakarashortsit. O.o
Ja ymmärsin, mitä te av:läiset olette tarkoittaneet.
Vaikka hoikka tyttö oli, niin silti näky ei ollut kaunis. :-/
Kommentit (53)
Mä näin pari päivää sitten myös sellaset ekaa kertaa. Ja samassa kaupungissa kuin ap. Oli kyllä hirveen näköistä, ihan ku olis farkku-alushousut jalassa.
Mä käytän isompia pikkareitakin kun mitä nää pakarashortsit on. Sehän se oiski seksikästä kun lahkeen alta ei näkyiskään paljas pakara vaan valkoset sloggit :D
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 18:49"]näitä näkyy ihan liikaa ainakin helsingissä. ja käyttäjinä yleensä sellaiset 13-18-vuotiaat tytöt: http://cscbeat.files.wordpress.com/2011/08/short-shorts-3.jpg
[/quote]
Mulla oli tollaset kun olin 15v. Eli olivat muodissa (ei niinkään Suomessa) 80-luvun lopussa.
Kyllä noita oli pääkaupunkiseudulla jo viime kesänä. Tänä kesänä on vain levinnyt myös muiden kuin nuorien päälle. Yli 40 v. Naisia näen jatkuvasti tuollaiset jalassa. Tänään kaupassa. Äiti ja tytär. Äidillä lahkeensuissa pantterikuviota....
Huh, yöllä naisella oli kyllä kiinteät jalat. Edellinen jonka näin käveli edelläni ja aika kova tutina kävi pakaroissa ja reisissä.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 20:35"]Silmäruokaa ;)
[/quote]
Miksi tätä on alapeukutettu?
En ikinä laittais päälle tuollaisia. Mulla ei oo mitään hinkua kulkea perse puoliks paljaana tuolla ihmisten keskellä, vaikka olenkin treenanut persettä jo kahden vuoden ajan rääkireenillä ja tulosta on tullu. Et mulla on hyvä peppu, enkä silti nää tarvetta mennä hilluu ihmisten ilmoille puolalasti.
t. 17v
Kyllähän se ihan seksikästä on timmikroppaisen yllä, MUTTA en ymmärrä noita kyllä pidettävän päiväsaikaan jossain kaupassa esimerkiksi... Yöelämässä menee... Näin yhden tosi nätin tytön päällä tuollaiset ja vielä napapaita siinä... En rumaksi sano, mutta jotenkin halpamaista...
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 17:04"]Kyllähän se ihan seksikästä on timmikroppaisen yllä, MUTTA en ymmärrä noita kyllä pidettävän päiväsaikaan jossain kaupassa esimerkiksi... Yöelämässä menee... Näin yhden tosi nätin tytön päällä tuollaiset ja vielä napapaita siinä... En rumaksi sano, mutta jotenkin halpamaista...
[/quote]
Sama homma, tuli vastaan pitkä, mallimittainen kaunis nainen mutta toi asukokonaisuus oli kovin halvan oloinen... Suivaantuvatkohan tämmöiset tuijottelusta?
Pakarashortsit ovat rumat laihoilla naisilla. Sen sijaan jos on iso ja pyöreä (esim. latinomallinen) pylly, niin ne näyttävät superseksikkäiltä. Laihat ja lättäpyllyt, älkää siis käyttäkö pakarashortseja, kiitos.
T: mies
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 20:45"][quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 18:49"]näitä näkyy ihan liikaa ainakin helsingissä. ja käyttäjinä yleensä sellaiset 13-18-vuotiaat tytöt: http://cscbeat.files.wordpress.com/2011/08/short-shorts-3.jpg
[/quote]
Mulla oli tollaset kun olin 15v. Eli olivat muodissa (ei niinkään Suomessa) 80-luvun lopussa.
[/quote]
Minulla oli joskus 70-luvulla. Tosin en muista niitä kauhistellun.
Minäkin näin enkä ymmärtänyt edes kauhistella. Oli ihan treenattu tyttö ja enemmän uimarannalla kyllä vilkkuu. Ainoastaan muistan ajatelleeni, että hienoa kun on tytöllä niin hyvä itsetunto että pystyy pitämään moisia.
Kun noiden pito rajoittuisikin vaan vapaa-aikaan, mutta tänä kesänä on tullut bongattua tuollaiset jäätelömyyjältä (luulin että hän on jotenkin erehdyksissä pukenut liian pienet shortsit, en tajunnut olevan muotia!) ja Greenpeacen feissarilta keskellä katua.
http://1.bp.blogspot.com/-m869aHYwSw4/TkvVit4O-0I/AAAAAAAAAMA/gyZniX-54sQ/s1600/jorts1.jpg
Ei sovi miehillekään noi pakarasortsit.