Oletko nähnyt elokuvan The Human Centipede?
Human Centipede on palstan vakioleffa, mutta moniko on nähnyt sen? Yläpeukku jos olet, alapeukku jos et. Ja kertokaa myös mitä pidätte leffasta.
Kommentit (16)
Tykkään goretyyppisistä leffoista, joten se oli ihan okei.
Minä oon nähnyt ekan osan. Ei sinänsä pelottava, mutta oksettava ja ahdistava kylläkin, oikea ihmismielen painajainen jos näin voi sanoa.
Ihan ok oli se eka osa. Siinä oli hieman ahdistava tunnelma ja pääpahis oli mielenkiintoinen. Kakkososa taas oli umpisurkea, vaikka periaatteessa lähtöasetelma olikin ihan kutkuttava. Toteutus oli kuitenkin huono eli ei pelottanut tai edes ahdistanut.
Oksettaa edes muistella! Hyi, ei ikinä enää!
Ap ei ole nähnyt leffaa mutta aikeissa on ollut pitkään. Rakastan kunnon sairaita leffoja.
Ahdistava oli.. varsinki ykkönen, mut silti oli pakko myös kakkonen kattoa vaikka ykkönen ahisti vie monta päivää katsomisen jälkeen :D
Kato ehdottomasti ykkönen! Kakkonen täyttä paskaa enkä ymmärrä miks nkkn monet hehkuttaa sitä ja et ois muka ollu pelottava. Kolmosen ois pitäny tulla puoltoist vuotta sitten mut eipä oo kuulunu!
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 18:15"]
Ap ei ole nähnyt leffaa mutta aikeissa on ollut pitkään. Rakastan kunnon sairaita leffoja.
[/quote]
Minä myös, onko sulla suosikkeja? Itselle HC oli ihan jees leffa ja olihan siinä jo ihan hyvät ainekset sairaaksi elokuvaksi. Ei paskimmasta päästä, mutta ei kyllä sieltä parhaimmastakaan. Harmittavan vähän hyviä sairaita leffoja on edes olemassa. Pettyksiä mulle ovat olleet esimerkiksi monien sairaimmiksi haukkumat Serbian Film ja Marttyyrit, jotka olivat vaan aika tylsiä. Sen sijaan Saw-leffat ja 13 Beloved olivat mun mielestäni erinomaisia. Rakastan leffoja, joissa on jokin sairas peli :)
Se eka oli ällö ja toka viel ällömpi (päähenkilön vuoksi) yöks! :D
Tykkään. Mitähän muita vastaavia leffoja on tehty?
Funny games (2007) on myös aika sairas.
Kauheeta paskaa