Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poistin synttäripäivätiedon facesta

Vierailija
26.07.2014 |

Ärsyttää ne kässynlässynonnittelut semmosilta ihmisiltä joiden kanssa ei olla muuten yhteydessä. Vois taas pikkasen siivota kaverilistaa oikeestaan. Niin ja vituttaa toi vanheneminenkin

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha sitten itkeä kun ei kukaan onnittele. Mä oon tosi huono muistamaan synttäreitä, onneksi fb muistuttaa

Vierailija
2/9 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itkekään paitsi jos mies ei muista onnitella. Olkoon tämä nyt tulikaste hänelle.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri teki pari vuotta sitten saman. Ei saanut yhtään onnitteluja ja avautui siitä fb:ssä seuraavana päivänä "Kiitti vitusti"-tyyliin :,D

Vierailija
4/9 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä koe tarvetta siellä avautua. En mä itsekään muista kuin perheenjäsenten synttärit.

ap

Vierailija
5/9 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en ole fb, enkä aio mennäkään. kummasti mulla silti yhteydet toimii ja kaverisuhteet säilyy. oikeat kaverit siis, joita näen livenä ja soitellaan puhelimella ihan livenä. ja tekstiviestiyhteydetkin toimii mainiosti:).

Vierailija
6/9 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä poistin kanssa ton synttärimerkinnän facesta. Tosiystävät muistivat onnitella, sit muutama kaveri oli jopa vähän vihastunut mulle jälkeenpäin tästä muistutuksen poistamisesta tyyliin "miks poistit synttäritietos facesta, nyt en sit ees muistanut onnitella, oma vika" :D voe luoja, itselläni on ihan kalenteri olemassa jossa on syndemerkinnät ynnä muut .

Vierailija
7/9 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ikinä ollutkaan. Toivon, ettei kukaan tuttu, joka tietää että täytän viikon kuluttua pyöreitä, noteraa asiaa mitenkään, vaikka sen tietävät. En halua niitä onnitteluja. 

Vierailija
8/9 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas aivan väärä syntymäpäivä. olen 114 vuotias. :D

Vierailija
9/9 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, tänään on se päivä :). Ei vielä yhtään onnittelua. Juhlin sitä matkalla Lidliin :D

ap