Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helposti palavat ihmiset valittavat ruskettuneesta ihosta

Vierailija
26.07.2014 |

Olen ihan hyvin ruskettunut (vietän paljon aikaa mm. merellä). Käytän kyllä aurinkorasvaa/öljyä ja hoidan muutenkin ihoani hyvin. Miltei JOKAINEN herkästi palava, punapigmenttinen kommentoi jotain negatiivista rusketuksesta. Kateus? Ärsyttää! Muita jotka kokevat samaa? Ja kyllä hekin oleilevat auringossa, mutta eivät rusketu, joten turha pitää jotain ihosyöpäsaarnaa.

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rusketus on rumaa.

Vierailija
2/81 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 17:43"]Rusketus on rumaa.

[/quote]

Niin on lakanan valkeakin kesällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mäpä en pala ja silti inhoan rusketusta. Tai okei, hyvin hento, tasainen rusketus on ihan ok. Mutta semmonen ihan ruskee rusketus vaalealla ihmisellä... hyi oksu. Pyrin ite välttämään ruskettumista, niin ällön näköstä se on. Kuin olisi likanen iho.

Vierailija
4/81 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rusketun helposti mutta en erityisemmin arvosta sitä. En ota aurinkoa, mutta tarttuu muutenkin.

Vierailija
5/81 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 17:44"]

[/quote]

[/quote]

Ehkäpä juuri tuo asenteesi saa ihmiset piikittelemään ruskeaa ja vanhentunutta ihoasi, mitä luulet? 

Vierailija
6/81 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 17:46"]Rusketun helposti mutta en erityisemmin arvosta sitä. En ota aurinkoa, mutta tarttuu muutenkin.

[/quote]

Niin, ei minullakaan ole tarvetta tai halua löhötä jossain rannalla vartavasten. Kuten jo sanoin, vietämme paljon aikaa merellä ja muutenkin ulkosalla, joten sitä ei voi välttää.

Ap

Vierailija
7/81 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 17:46"][quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 17:44"]

[/quote]

[/quote]

Ehkäpä juuri tuo asenteesi saa ihmiset piikittelemään ruskeaa ja vanhentunutta ihoasi, mitä luulet? 

[/quote]

Mikä asenne? En minä kommentoi muiden ihmisten ihoja heille päin näköä.

Vierailija
8/81 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua. Inhoan auringonottoa ja ylipäätään kuumaa ja hellettä. Rusketun kuitenkin helposti, enkä pala kovinkaan helposti (muistan palaneeni kerran ulkomailla risteilyllä).

Mutta kommenttia tulee paljon, lähinnä negatiivista. Hohhoijaa, minkäs minä sille voin, että rusketun varjossakin.

Vierailija
9/81 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse rusketu, kerään pisamia ja varovaisella ilta-auringolla laiturilla saan kevyen päivetyksen pintaan. Sen sijaan perheeni neljä eri ikäistä miestä muuttuvat ruskeiksi heti kevätauringon nähdessään. Olen iloinen heidän puolestaan, mutta en kadehdi - en heitä enkä muitakaan ruskettuvia henkilöitä. Ja itsensä grillaajia suorastaan vähän halveksin.

Muiden kuin oman perheeni rusketusta en kommentoi. Enkä palamistakaan.

Vierailija
10/81 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miinustajat täällä niitä, jotka polttavat ihonsa.

Vierailija
11/81 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei saa mainita olevansa seksikäs, ruskettunut isorintainen, kaunis, haluttava, älykäs, kouluttautunut, rikas, rakastunut ja onnellinen. Tämä on AV-palsta.

Vierailija
12/81 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rusketun todella helposti, vaikka en ikinä ota aurinkoa, vaan normaalista pihalla oleilusta tulee todella tumma rusketus pintaan. Itse tosin kuulen vain kehuja tästä.

Vierailija
13/81 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 17:52"]

Rusketun todella helposti, vaikka en ikinä ota aurinkoa, vaan normaalista pihalla oleilusta tulee todella tumma rusketus pintaan. Itse tosin kuulen vain kehuja tästä.

[/quote]

Minun tuttavapiirissäni on kylä näin - jos joku vaikka kadehtisi, niin se sanottaisiin suoraan positiivisella asenteella. Olen ap:n aloituksesta täysin eri mieltä.

Vierailija
14/81 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun on melanooman takia saattohoitanut bestiksensä, saattaa olla vähän herkkä kohta.

Vierailija
15/81 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duunarit arvostaa tummaa rusketusta.

Vierailija
16/81 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rusketun, mutta en pidä siitä. Varsinkin kasvoistani pidän enemmän kalpeina. Ei silti tulisi mieleenkään kommentoida muiden rusketusta/kalpeutta/palamista tai muutenkaan ulkonäköä.

Vierailija
17/81 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 17:51"]

Täällä ei saa mainita olevansa seksikäs, ruskettunut isorintainen, kaunis, haluttava, älykäs, kouluttautunut, rikas, rakastunut ja onnellinen. Tämä on AV-palsta.

[/quote]

Ja näitähän on tunnetustu palsta pullollaan. Niin, ja tyylikäs ja yläluokkainen unohtuivat listaltasi.

Vierailija
18/81 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä on lapsellista vatvoa ihmisten ihonvärejä.

Vierailija
19/81 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalpea iho on ylempiluokkaisten ihmisten merkki. Rusketusta näkee ainoastaan köyhillä duunareilla. Tietääpähän ainakin kiertää kaukaa roskaväen.

Vierailija
20/81 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 17:56"]

Duunarit arvostaa tummaa rusketusta.

[/quote]

Unohdit lisätä, että rusketus on WT. 

Urpo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän