G: Hierooko miehenne teitä?
Hierooko miehesi joskus hartioitasi, jalkojasi tai selkääsi? Nautitko siitä?
Jatkokysymys korreloiko tämä seksielämän toimivuuden kanssa? Eli jos nautit miehesi kosketuksesta hieroessa, miten rakastellessa?
Kommentit (23)
Ei hiero, koska en anna. Se luulee aina heti, että se on seksinmerkki, niin ei innosta.
Hieroo, ja se on todella kiihottavaa. Miehen kosketus se minut ensimmäiseksi viettelikin. Vielä nytkin yksi hipaisu riittää, ja syke nousee... Seksi on parhaimmillaan taivaallista. Meillä vaan ne kemiat kohtaavat.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 17:02"]
Usein annan pitkällisen hartiahieronnan vaimolle samalla, kun panen häntä hitaasti takaa. Hän siis vatsallaan, minä työnnyn häneen ja samalla hierontaöljyä käyttäen hieron hartiat, niskan ja yläselän. Se on melko rentouttavaa molemmille.
[/quote]
Pystyt molempiin? Siis panemiseen ja hierontaan? Multitasking! Onnekas nainen sinulla.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 17:34"][quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 17:02"]
Usein annan pitkällisen hartiahieronnan vaimolle samalla, kun panen häntä hitaasti takaa. Hän siis vatsallaan, minä työnnyn häneen ja samalla hierontaöljyä käyttäen hieron hartiat, niskan ja yläselän. Se on melko rentouttavaa molemmille.
[/quote]
Pystyt molempiin? Siis panemiseen ja hierontaan? Multitasking! Onnekas nainen sinulla.
[/quote]
Totta kai. Eivätkö kaikki osaa? Kädet tekevät omaa liikettään, lantio omaansa.
[/quote] Kuulostaa ihanalta..!
Harvoin ja vain hetken. Meillä on jollain tapaa ehkä vähän etäinen suhde tässä asiassa.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 17:41"][quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 17:02"]
[/quote] Kuulostaa ihanalta..!
[/quote]
Kiitos, opetin tämän tavan naiselleni ja se on ollut hänelle mieluisa. Minulle toki myös: saa kosketella kumppania ja samalla rakastella häntä.
Hieroo ja kutittelee. Tykkään kun selkääni kutitellaan
Kyllä. Mulle hieronta ei tosin meinaa mitään seksuaalista, välttämättä. Lähinnä kipujen lievytys keino.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 17:33"]
Hieroo, ja se on todella kiihottavaa. Miehen kosketus se minut ensimmäiseksi viettelikin. Vielä nytkin yksi hipaisu riittää, ja syke nousee... Seksi on parhaimmillaan taivaallista. Meillä vaan ne kemiat kohtaavat.
[/quote]
Miksi joku alapeukuttaa? Nautin mieheni kosketuksesta todella paljon. Onko siinä jotakin väärää?
Hieroo ja silittelee usein. Hieroo jaloista, selästä tai niskasta. Tai näprää hiuksia. Pidän ihan kauhean paljon myös seksistä ja seksi on ihanaa silloin kun mies antaa. Aika harvoin niin tapahtuu. Mielummin se haluaa vain halia, pussailla ja silitellä. Bläääääh
Hieroo :) siitäkin huolimatta, että kun joskus pyytää vastahierontaa, jaksan yleensä pari minuuttia ja sit loppuu voimat :D
Voi kun olisikin mies, joka hieroisi... Nytkin hartiat todella kipeät.
t. sinkkunainen
Voi miten kateellinen olen teille joiden miehet hierovat ja haluavat teitä...itse en saa juuri kosketusta mieheltäni kun hän ei halua seksiä ja pelkää minun kärttävän sitä. :(
[/quote]
Siis eikö vaimosi nauti panemisesta vai miksi tuollainen järjestely? Itse en pysty panemisen aikana keskittymään muuhun kuin itse nautinoon...
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 18:28"]
[/quote]
Siis eikö vaimosi nauti panemisesta vai miksi tuollainen järjestely? Itse en pysty panemisen aikana keskittymään muuhun kuin itse nautinoon...
[/quote]
No näinhän minäkin olen ajatellut. Että mies keskittyy lähinnä siihen, ettei tule vielä. Mutta tämä yksi sankari myös hieroo samalla. O__o
Joo, hieroo jos pyydän, seksiä ei ikävä kyllä saa yhtä usein, tosin joskus se hierominenkin antaa ajatuksen siihenkin. En tietenkään olisi ollenkaan tekemisissäkään miehen kanssa jonka kosketuksesta en nauttisi, kaikin tavoin, niin hieroessa kuin seksissä. En koskaan saa tarpeeksi mieheni kosketusta, se on avioliittomme pahin vika.