Mielipide lapseni huoneesta?
Onhan tuo ehkä inasen pieni teinille mutta kyllähän tuolla ihan viihtyy? Vai mitä?
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 17:05"]
En pysty itse tuolla asumaan kun se on kesäisin niin kuumakin. Ja aikuinen tarvitsee enemmän tilaa. Ap.
[/quote]
Eli teinin on ok tukehtua kuumuuteen siivouskomerossa? Sun ei. Mihin sä tarvitse enemmän tilaa, eikö sulla ole lopputalo tilaa?
Niin huono provo, ettei tosikaan. Mutta jonkun huonehan tuo näyttäisi olevan. Sääliksi käy sitä lasta, kuka lieneekään.
Kamala, mutta kai se on parempi kun ei omaa rauhaa ollenkaan.
Pieni on joo. Itse varmaan viihtyy, mutta onko kiva kutsua kavereita juttelemaan tyttöjen juttuja? Saatatte pian huomata, että teini on aika vähän kotona. Mitenkäs vaatekaapit ja sovittelutilat? Kuuluu aika monen teinin elämään sovitella asukokonaisuuksia ym. Missä hän voi,tätä toteuttaa? Rauhassa siis?
Valittaa kamalasti huoneensa koosta nyt kun joutuu asumaan siellä kun muutimme miehen kanssa eri huoneisiin pettämisen takia, mies nukkuu teinin vanhassa huoneessa. Kyllähän tuo hoikalle teinille ihan hyvin riittää... Ap.
No huh. Jos mies on pettänyt, muuttakoon sohvalle (prkl!), ei se ole teinin vika! Miten teille tuli mieleenkään tehdä tuollainen ratkaisu?
Noni. Huono vitsi, ap. Kyllä vanhemmat kantavat omista nusasuistaan vastuun, eivätkä laita teiniä kärsimään. Pettäjä sohvalle! Kumpi teistä on se säälittävälassukka, joka antaa huoran/huoripukin viedä lapseltanne ihmisarvon?!
Mitä? Asuisitko itse jossain komerossa? Aivan naurettava "huone"!
Ukko tohon kopperoon lakkailemaan kynsiään!
Ei ole mies pettänyt siksi saikin ok huoneen. Ap.
Juu, porvoossa voi asua tuossakin huoneessa. Tosielämässähän tuo komero ja oletuksena näköjään, että siellä vietetään aikaa, kun on pöydätkin laitettu.
Järkyttävän sotkuista. Lapsiparka:(
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 16:36"]
Ei ole mies pettänyt siksi saikin ok huoneen. Ap.
[/quote]
No sitten sinä asumaan tohon koppiin ja teini sun huoneeseen!!
Mitä ihmettä sä ajattelet, miksi sun lapsi saa kärsiä siitä että sä jaat itseäsi?
Ei aikuinen tuonne mahtuisi asumaan. Teini mahtuu. Ap.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 16:40"]
[/quote]
Joo, oot trolli. Ainakin näin toivon. Kyllä säkin tonne makaamaan mahtuisit, mitä muuta aikuinen tekee omalla huoneella kuin lähinnä nukkuu?
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 16:40"]
[/quote] Miten valtava olet, jos et tuonne mahdu?
Minne teini mahtuu tekemään läksyjään, minne voi viedä kavereitaan, jne?
Tän on pakko olla provo.
Minä tekisin näin
-koppi miehelle
-olohuoneeseen äidin sänky
-makuuhuone tytölle
Onko tuo vaatehuone? Tulisi ahtaanpaikan kammo
En pysty itse tuolla asumaan kun se on kesäisin niin kuumakin. Ja aikuinen tarvitsee enemmän tilaa. Ap.