Kehtaanko lihavana naisena hakea varastonhoitajakoulutukseen?
Laihdutusta takana -15 kg ja nyt 92 kg... Nauravatko minut pihalle sieltä jo pelkästään painon takia?
Kommentit (10)
Eiköhän siellä kilot karise ja saat lihasta tilalle. Eivät kauaa naureskele ;) eli kehtaat.
No helvetti, pistänpä hakemusta sisään ;)
Ap.
No jos fysiikkasi puolesta pystyt hommassa toimimaan niin tuskin mitään ongelmia tulee :) tärkeämpää on fyysinen kuntosi kuin vaa'an lukema. Eikös tuollainen duuni ole aika raskasta? Valaiskaa jos olen väärässä.
Ohiksena mainittakoon että lapsen kesäkerhossa oli ohjaajana hyvin lihava nainen. Siis keskimittainen ja varmaan 150 kiloa ainakin painoa ja liikkuminen vaivalloista. Ei jaksanut seisoa pitkiä aikoja, pakko oli istua koko ajan. Tällaisessa tapauksessa ihmettelen ettei ollut tullut mitään ongelmia työn suhteen, sillä eka- ja tokaluokkalaiset osaavat olla kyllä hyvinkin vilkkaita. Miten ohjaaja pysyy perässä? Luulisi moisella painolla ja kunnolla kyseisen työn olevan ohjaajallekin vaikeaa. Olen itsekin ollut samassa duunissa ja tuli kyllä touhotettua muksujen kanssa.
Mikä ettei, mulla on semmoinen mielikuva, ettei niistä miespuolisistakaan alan opiskelijoista suinkaan kaikki ole mitään atleetteja. Ainakin alan harjoittelijoiden ryhmästä yhdellä aiemmalla työpaikalla iso osa oli aika pullukoita mutta hommansa hoisivat. Ei läski estä ketään tekemästä tuota työtä, jos muuten on ok kunnossa fyysiseen työhön (esim. selkä ja nivelet kunnossa) ja siellähän se kuntokin kasvaa.
Onnea sulle opintoihisi!
Kyllä kehtaat. Tsemppiä! T. Toinen lihava
Trukki tekee raskaat työt :) t. Lihava varastonhoitaja rautiasta
Hakemus laitettu, ja joo, onneksi on trukki ;) Eikä noin muutenkaan kroppa kremppaile. Laihdutus jatkukoon, jottei vastaisuudessakaan ala kremppailla.
Tuskin nauravat. Miksi paino olisi mikään este?