Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihme käly mulla!!

Vierailija
19.07.2021 |

Se hokee koko ajan sitä kuinka ruumiillinen kuritus (jota kukaan ei edes tee) on kiellettyä mutta silti se kiljuu mun veljen lapsille (3x) jatkuvaa soittoa, jopa talon sisältä ulos kun ne ovat pihalla leikkimässä. Vanhin (tyttö) sanoikin jo viimeksi äidilleen kun nähtiin että äiti, miksi sun pitää koko ajan huutaa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla ei taida olla lapsia? Kun lapsia on useampia ja sattuu olemaan vielä vilkkaan puoleisia, täytyy niille joskus huutaa että homma pysyy rajoissa. Toki huuto voi joskus jäädä vähän päälle ja tulla tilanteissa joissa riittäisi pienempikin muistutus. Mutta kyllä lapsille on ihan hyvä pitää rajoja ja jonkinlaista ”kuria”.

Vierailija
2/10 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä huudetaan koirille ja kissoillekin. Kyllä ne sitten pinkovatkin lujaa sohvan alle piiloon tai ulos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestokiljujien ei pitäisi hankkia lapsia ensinkään.

Vierailija
4/10 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeperhe

Vierailija
5/10 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille, että hakee apua. Ota videolle kiljumista ja näytä se hänelle. Kysy, että oliko tässäkin tapauksessa ihan pakko kiljua, vai olisiko asian voinut hoitaa erilailla. Minkälainen tossu veljesi oikein on, kun antaa rouvan rääkyä?

Vierailija
6/10 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla ei taida olla lapsia? Kun lapsia on useampia ja sattuu olemaan vielä vilkkaan puoleisia, täytyy niille joskus huutaa että homma pysyy rajoissa. Toki huuto voi joskus jäädä vähän päälle ja tulla tilanteissa joissa riittäisi pienempikin muistutus. Mutta kyllä lapsille on ihan hyvä pitää rajoja ja jonkinlaista ”kuria”.

Minulla on kolme lasta ja se mitä heille huudan on vain "syömään!" tai jotain vastaavaa. Hyvin ollaan pärjätty ja lapset ovat fiksuja, tasapainoisia ihania lapsia.

Vierailija
7/10 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kälynen käly, täh? Jotkut ei vaan osaa niin ne huutaa. Mä vaan pyysin että laittakaa telkkari hiljaiselle kun katsotte lasten ohjelmia aamulla. Nykyään ovat jo teinejä ettei tarvi niin ohjeistaa kun pieniä lapsia.

Vierailija
8/10 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä huudetaan koirille ja kissoillekin. Kyllä ne sitten pinkovatkin lujaa sohvan alle piiloon tai ulos.

Tulipa paha mieli tuosta. :( Eläinparat.

Vierailija
9/10 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken maailman sekoja naisia jotkut ottavatkin. Minkälainen mies velipoikasi oikein on? Ei taida hänkään olla mikään fiksuimmista fiksuin ja paras isukki?

Vierailija
10/10 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käske veljesi ssnoa eukolleen, että lopettaa huutamisen. Lapset kärsii semmosesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi