Te, joilla ei ole koronakoiraa eikä koronavauvaa, mitä muuta teille on hankittu koska korona-aika?
Kommentit (509)
Ostin varmaan ekaa kertaa ihan vaan kotoiluun tarkoitettuja vaatteita.
Töitä asiakaspalvelualalta. Olen pitkäaikaistyötön ja todella iloinen tästä työstä, vaikka kyllä näin riskiryhmään kuuluvana se korona pelottaakin. Yhden rokotteen olen vasta saanut.
Uusi läppäri, jossa Teams toimii nopeammin.
Omakotitalo. Auto vaihdettiin myös. Palapelejä löytyy myös pari kappaletta ja palapelimatto.
Alkoholismi. Halpaa viiniä Saksasta ja liikaa aikaa niin senhän tietää miten siinä käy.
Uusi harrastus miehen kanssa: uimahallissa käynti. Käydään useamman kerran viikossa.
No meillä ei ole koronavauvaa, vaan vauva joka vuosien yrittämisen ja toivomisen jälkeen syntyikin korona-aikana. Mutta tämän lisäksi jonkin verran uutta kodin elektroniikkaa sekä remontoitu keittiö uusine kodinkoneineen.
Innostuin leipomisesta ja …. Kymmenkiloa painoa lisää ( niissä en ole innostunut).
Vierailija kirjoitti:
Raikasta ulkoilmaa, yhteistä perheaikaa ja puhtaampaa luontoa (etätyö, harrastukset jäissä ja muutenkin kotona = ei liiku auto täältä korvesta), uusia taitoja (enemmän leivontaa, enemmän puutarhaa, enemmän kirjoja ja tietysti tärkein: käsillä käveleminen) ja kaikkea muuta. Niin ja vähemmän painoa!
Mä olisin voinut vastaa just tämän. Käsillä kävely ei multa vielä luonnistu, mutta seisonta menee jo! Ja -20 kiloa. Kirjaston kirjoja tullut myös luettua paljon.
Ai niin ja leuanvetotanko tuli myös hommattua ja muuten tavaraa vähennettyä ehkä puoleen entisestä. Opiskelut aloitin myös. Korona-aika on ollut ehkä parasta aikaa elämässäni.
Uus kitara. Olisin kyllä hommannut ilman koronaakin.
Raha jäänyt säästöön odottamaan koronan jälkeistä aikaa jolloin pääsen reissaamaan.
Ei koronakoira vaan koronakani. Oli kyllä ihana hankinta, olisi mahdollisesti hankittu muutenkin mutta eristäytyminen kotiin nopeutti.
Kotiin kaikkea pientä etätöiden myötä, kuten työtuoli, lisänäyttö, uudet verhot työhuoneeseen jne.