Olin lähes satavarma, että röökistä luopuminen olisi ollut vaikeampaa kuin laihdutus
Voi miten väärässä olinkaan. Mulla pitkä tupakointitausta ja aikani asiaa käsiteltyäni ja monet repsahdukset läpikäyneenä voin nyt sanoa että olen lopettanut tupakoinnin kokonaan.
No päätinpä laittaa sitten syömisenikin järjestykseen ja lopettaa turhat herkut. Eipä onnistunutkaan.
Mitä helvetin noituutta tämä nyt on etten edes yhtä saakelin päivää pysty pitämään herkkuja ja hyvyyksiä pois suustani! 10kg ylipainon omaava, keskivartalolihava löysä muija kyttää vihaisena peilistä kun selkärankaa ei vaan löydy. Hitto että turhauttaa.
Kommentit (5)
Sama juttu minulla. 15 vuotta tupakkaa, lopettaminen nikotiinipurkalla onnistui vaivatta, ja sitä purkkaakin käytin vain kuukauden. Laihduttaa olen yrittänyt puoli vuotta, mutta grammaakaan ei ole yli 10 kg:n ylipainosta lähtenyt, vaikka liikun päivittäin. En vain pysty vastustamaan hyvää ruokaa ja herkkuja.
Koska ilman ruokaa kuolee, ilman tupakkaa ei.
Se lähtee jo siellä kaupassa, että jättää ne herkut hyllyyn! Ei niitä kotiin kannata kantaa.
.