Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka alkoholisti on reagoinut, kun olet jättänyt hänet?

Vierailija
26.07.2014 |

Sinä, jolla on ollut suhde alkolistin kanssa ja päättänyt sen, kuinka syy otettiin vastaan? Oliko eroaminen helppoa?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetti ryyppäämisen. On nykyään iloinen ja onnellinen.

Vierailija
2/2 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 08:51"]

Sinä, jolla on ollut suhde alkolistin kanssa ja päättänyt sen, kuinka syy otettiin vastaan? Oliko eroaminen helppoa?

[/quote]

Ei ollut helppoa ei. Oltiin aiemminkin keskusteltu alkoholin käytön vähentämisestä mutta mies oli lähinnä naureskellut minun vaatimuksille. Ei nähnyt ongelmaa ollenkaan. Kun mulla tuli mitta täyteen ja hankin oman asunnon, mies alkoi tajuamaan etten ole tyhjää puhunut. Ensin lupasi vähentää alkoholin käyttöä ja sen jälkeen lupasi lopettaa kokonaan. Mulle se asia oli siinä vaiheessa ihan sama, rakkaus oli loppu kun eropäätöksen tein. Kun muutin omaan asuntoon, mies soitti kymmeniä puheluita ja laittoi kymmeniä tekstiviestejä päivässä, halusi vielä yrittää. Stalkkasi työpaikkani ulkopuolella. Katkeroitui sitten. Tuolloin olin jo niin ärsyyntynyt koko mieheen että napautin että olisi kannattanut uskoa silloin kun vielä halusin keskustella asiasta. Ja käskin katsoa peiliin.

Mies on sittemmin alkoholisoitunut ihan kokonaan. Ei tunnu miltään, hän on elämänvalintansa tehnyt. Ja minä olen tehnyt omani, eikä ex siihen kuulu mitenkään. Onneksi en suostunut tekemään suhteeseen lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi