Maksaako joku tosissaan seurustelurahaa?
Siis onko oikeasti niin yksinäisiä ihmisiä olemassa että maksavat kumppanilleen jotain seurustelurahaa? On kyllä kumma jos täytyy toiseen takertua oikein rahan avulla. Eikö nämä ihmiset tosiaan pärjää yksin ja itsenäisesti vai mikä siinä on että maksavat jotain seurustelurahaa? Itse olen hyvin tarkka että kaikki yhteiset kulut tulevat puoliksi ja että tarjoaminen on molemminpuolista koska en siedä minkäänlaista hyväksikäyttöä.
Kommentit (11)
Kyllä nainen tulee aina kalliiksi tavalla tai toisella.
Jos seurustelu maksaa, sillä on toinen nimi.
Vierailija kirjoitti:
Mikä se toinen tapa voisi olla?
Ukko38 kirjoitti:
Minä tienaan vuodessa kuusinumeroisia summia.
Deittailen parikymppisiä opiskelijatyttöjä, joiden tulot 0-15 tonnia vuodessa.
Pidän huolen siitä että kun käydään Kämpissä tai Dubaissa, niin kulut pistetään puoliksi. En siedä lokkeilijoita.
Ja sitten heräsit.
Utelias. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä se toinen tapa voisi olla?
Voi kesälapsonen, toivotaan, että et koskaan saa sitä tietääkään. Nainen voi viedä sinulta kaiken ja vielä enemmänkin.
Sugar daddyt tai vastaavat naiset maksavat puolisoilleen. Harvoin kai tiettyä samaa summaa, ellei ole virallisesti maksetusta suhteesta kyse.
Mies laittaa joka kuukausi tililleni 2000e. Siitä maksan sähkön, veden, puhelinlaskun ja omat harrastukset. Lisäksi saan työttömyyskorvausta ja vähän palkkatuloja mikäli teen keikkatöitä. Ja lapsilisät.
T:lokki
Vierailija kirjoitti:
Mies laittaa joka kuukausi tililleni 2000e. Siitä maksan sähkön, veden, puhelinlaskun ja omat harrastukset. Lisäksi saan työttömyyskorvausta ja vähän palkkatuloja mikäli teen keikkatöitä. Ja lapsilisät.
T:lokki
Mikäli tää pitää paikkansa taidat olla astetta paremman näköinen kinkku
Stefan Therman maksaa Sofia Belorfille.
Voisin maksaa kyllä mukavalle ja viehättävälle naiselle hyvästä seurasta muutaman satasen kuukaudessa. Tulis jotain tarpeita täytettyä (enkä tarkoita nyt edes sekstailua ).
Minä tienaan vuodessa kuusinumeroisia summia.
Deittailen parikymppisiä opiskelijatyttöjä, joiden tulot 0-15 tonnia vuodessa.
Pidän huolen siitä että kun käydään Kämpissä tai Dubaissa, niin kulut pistetään puoliksi. En siedä lokkeilijoita.