Mietelause tai sanonta, joka ällöttää?
Minä aloitan;
Kel onni on se onnen kätkeköön
Itku pitkästä ilosta
Kärsimys kaunistaa
Ei tässä kurjuutta kummempaa
Kommentit (55)
Oma apu paras apu, kotiin on moni kuollut.
Se mikä ei tapa, vahvistaa. Ja kilinkellot!
Se mikä ei tapa, sattuu niin saatanasti. Se mikä ei tapa, katkeroittaa pahasti. Se mikä ei tapa, rampauttaa pysyvästi. Muitakin vastaavia.
Nuorena vitsa väännettävä. Häh? Poissa silmistä, poissa mielestä. Ei varmaan mee noin!
Ei omena kauas puusta putoa. Kyllä voi pudota, itse olen todiste ja monta muuta.
Joka kerran keksitään, sitä aina arvellaan.
OHI, mutta niin hyvä; Pieru on Paskan Postimies.
Se on sen ajan murhe. Toteutin joskus itse ja ei toiminut.
Vanhassa vara parempi, Vanha suola janottaa.
Kenellekään ei anneta suurempaa taakkaa kuin jaksaa kantaa. Oh really?
Yleensä tämän lausutaan twkopyhästi hymistellen kuin olisi suurikin kiitollisuuden aihe, että toista on kohdannut kamala tragedia. Anteeksi, "saanut" sen.
Vastakohdat täydentävät toisiaan. So not.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 06:28"]
Kenellekään ei anneta suurempaa taakkaa kuin jaksaa kantaa. Oh really?
Yleensä tämän lausutaan twkopyhästi hymistellen kuin olisi suurikin kiitollisuuden aihe, että toista on kohdannut kamala tragedia. Anteeksi, "saanut" sen.
[/quote]
Tämän NIIN allekirjoitan. Oma, uskovainen sukuni on juurikin tätä mieltä. Kaikesta kauheasta sanotaan vaan, katso Sulle on nyt tää taakka annettu kantaa, joopajoo. Äiti teki itsarin uskonnon vuoksi (haureusepäily), isä joi itsensä hengiltä, kun uskonveljet moralisoi, veli on ihan ulapalla, mutta kato Sulle on annettu tämä taakka, jonka jaksat kantaa. Ja ketut. Nyt ajattelen vain ja ainoastaan itseäni, miestäni ja lapsiani ilman USKONTOA, joka loi sen hemmetin taakan.
Hiinä ja hiinä. Mikä vitun hiinä?!?
Mies tulee räkänokastakin, vaan ei tyhjän naurajasta. Tämän sanonnan keksijä on joku nuhainen tosikko.
En tarkkaan muista, miten sanonta kuuluu, mutta se "kun yksi ovi sulkeutuu, niin uusi ikkuna avautuu". Tämän suuren totuuden mulle tokaisi henkilöstöosaston edustaja tekopyhästi siinä yhteydessä, kun raapustelin nimeäni yt-pakettiin. Mahtavaa tilannetajua henkilöstöalan ihmiseltä ja vieläkin odottelen edes sitä pikku räppänän avautumista.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 02:39"]
Lapsi tuo leivän mukanaan, Lapsi on herran lahja (minkä hemmetin herran???)
[/quote]
Sanalla herra tavataan viitata 8kristinuskon) jumalaan.
kerta kiallon päälle, ENKÄ VITTU KESTÄ YHTÄÄ JOS SE SANOTAA SILLÄ MURTEELLA TEKOPIRTEESTI "kerta kiallon piälle". joka päivä töissä työkaveri hokee tuota!!!!!!!!
Pallit ne on pervollakin.