Olitko sinä noita juntteja jotka keräsivät koko sarjan jotain mäkkärin muovilaseja tms arvotonta krääsää?
Miksi??? Kiinnostaisi tietää toimiko tuon tyyliset tyhmät markkinointikikat oikeasti.
Kommentit (9)
Mitkä muovilasit? Ne joita joskus saa plus-aterian kaupan päälle on lasia.
Aii että Kun saaan aivoni kuntooon ja päääsemään omilleni niin ai että alan keräilemään kaikenlaiisia astioita erilaisia. Mistä esiim vaikka tuoppeja voi ostaa?
Mulla on kaapissani monta mäkkärin cokislasia ja olen niistä ylpeä. Ne on kylläkin lasia eikä muovia. Juon niistä lähes joka päivä, ovat sopivan kokoisia eikä ole väliä jos rikkoontuu.
T: 45v talouspäällikkö
Vierailija kirjoitti:
Aii että Kun saaan aivoni kuntooon ja päääsemään omilleni niin ai että alan keräilemään kaikenlaiisia astioita erilaisia. Mistä esiim vaikka tuoppeja voi ostaa?
Pizzalautanen ja pastalautaneen olisi kova sana.
Eipä siellä muovilaseja ole juuri koskaan ollut. Mutta lasisia meillä kyllä on, mutta miltään vuodelta ei ole kaikkia, ja joinakin vuosina on ollut ruman mallisia, ja useimmiten hienot värit menee niin nopeasti ettei niitä ehdi saamaan.
Hyvin ne menee kirppiksilläkin kaupaksi.
Siis mitä, meillä oli niitä kun lapsi oli pieni. Kivoja esim. synttäreillä. Ihan tavallisia, hyviä laseja. Ei mitään vikaa.
Muistatteko silloin ysärillä kun siellä oli lasisia tuoppeja joissa oli erilaiset kuviot Batman-elokuvasta joka oli silloin iso juttu? Mullakin oli ne, en muista onko jossain vielä. Näin niitä tässä yhtenä päivänä kirppiksellä, ja olin unohtanut että sellaisia jossain oli, ja ne oli kyllä hienoja.
musta ne lasit on kivoja. Jokainen keräilee siitä mistä tykkää.