Mikä ihme mun naapurissa hurisee öisin?
Joka ilta alkaa ihmeellinen hurina, vähän sellainen kuin kuuluu vanhasta jääkaapista. Hurina ei kuulu päivisin. Siis mikä ihme toi on. Arvauksia? Mä tuun hulluksi tohon hurinaan.
Kommentit (34)
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 23:30"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 23:23"][quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 23:20"]Siis näissä on jääkaapeissa alalokerot pakastimia, tuskin tarvii ostaa. Mutta ei näistä kyllä hurinaa kuulu. Ellei sit heidän oo hajoamassa. ap
[/quote]
Asutko rivarissa?
[/quote]
Kerrostalossa. En usko, että ääni on pakastin. Siis se hyrrää koko ajan!!!! Mä en kestä!
[/quote]
Vaihda paikkaa, mene pois seinien viereltä niin ääni vaimenee.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 22:50"]
Kuuluu olohuoneesta. Makkarit on yläkerrassa. Riitelevät kyllä paljon, oisko nainen laittanu ukon alakerran sohvalle ja ukko siel hyrrää tuuletinta? Ei kuulu päivisin, tosi outoo. En saa nukuttuu ton äänen kans! Oon kuunnellut oman kämpän eikä se kuulu täältä, kuuluu seinän takaa, nyt viikon kuulunu. Mä en jaksa!!! ap
[/quote]
voivoi, normaalia elämänääniä pitää kestää yölläkin. laita korvatulpat päähän.
Ilmastointilaite. Sorppa, kämpässä 36 kuuma. Täytyy viilentää.
Mitä vittua se sulle kuuluu? Tai taitaapa hyvinkin kuulua, mutta asiaan et voi mitenkään vaikuttaa, vaikka miten kyttäisit ja hokisit, ettet kestä...
Tällaista veikkaan minäkin. Pitää kovaa ääntä.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 22:48"]
Ilmastointilaite, sellainen lattialla seisova, mistä menee putki ulos. Ei kaikkein paras ratkaisu, mutta auttaa nukkumaan helteellä.
[/quote]
Mirri siellä kehrää tyytyväisenä.
Meijän rapus asuu joku jonka on AIVAN PAKKO päästä laittaan pesutuvan tuuletin yöllä päälle... siitä kyl lähtee melkonen metakka pitkin tuuletus kanavia juurikin mun kämppään. Hiljaisuuden jälkeen kun ei sitä edes saisi yöksi päälle laittaa!
Olen vienyt pesutupaan suomeks ja ruotsiks laput asiasta,silti aina välillä sen "joku" laittaa päälle! Todella ärsyttävää nousta kesken unien sammuttamaan sitä masiinaa...tänään heräsin puol 4 aamulla! Kuka ihme ees keksii tommosella ajalla käydä painamassa sen päälle???!! Camoon!!!
Aina kun sen joku laittaa päälle yöllä on edellisenä iltana sama asukas ollut pesemässä pyykkiä (listassa nimi) ja hänen pyykit roikkumassa ... seuraavaksi laitan kirjeen sen ovelle. Alkaa tuntuu että tekee tota jo kiusallaan....
Veikkaan ajastimella toimivaa kastelulaitetta. Naapurilla lienee kannabiskasvattamo.
voi olla ilmapumppu tai mikä tuon nimi sitten olikaan.
Hyräilevä kummitus? Tiikerin kokoinen kotikissa? Hyrräävät hormonit?
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 23:30"][quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 23:23"][quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 23:20"]Siis näissä on jääkaapeissa alalokerot pakastimia, tuskin tarvii ostaa. Mutta ei näistä kyllä hurinaa kuulu. Ellei sit heidän oo hajoamassa. ap
[/quote]
Asutko rivarissa?
[/quote]
Kerrostalossa. En usko, että ääni on pakastin. Siis se hyrrää koko ajan!!!! Mä en kestä!
[/quote]
Heh, siis rivari piti kirjoittaa. Ennen asuttiin kerrostalossa eikä siel kyllä hurissu koskaan. Ehkä meen ulos teltan kanssa nukkuun, siellä on hiljaista. ap