Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko koskaan darrassa heränny täysin tuntemattomasta paikasta?

Vierailija
25.07.2014 |

Mä oon. Kiitos google mapsin löysin takas himaan xD

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole

Vierailija
2/12 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu olen. Kerrakin ihmettelin, että paha känni vielä päällä,kun kaikki keinuu.Olinkin purjeveneessä:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Pelotti, kun ikkunasta näkyi peltoa ja lampaita ja muistaakseni oltiin kuitenkin keskustassa liikkeellä? 

Vierailija
4/12 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Elämänhallinta kondiksessa niin kuin ihmisellä yleensä kuuluukin olla.

Vierailija
5/12 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan herännyt darrassa.

Vierailija
6/12 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, miespuolisen työkaverin luota Helsingistä. (oon ite Tampereelta). Piilolinssit olin ottanut pois ja heittäny mäkeen. Ystävällisesti mies huuteli ohjeet metroasemalle sängystään... Siinä sitten ummikkona / sokeana löysin metron ja keskustaan... Mies oli selkeesti gentlemanni!!!

Vierailija
7/12 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, mutta kerran asuin kaukana opiskelupaikkakunnalla väliaikaisasunnossa, välillä kaukana kotona ja lopulta sain pysyvämmän asunnon ja kun kävin välillä kotona ennen muuttoa ja heräsin yöllä meni kauan tajuta pimeässä missä olen.

Vierailija
8/12 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran. Olin parikymppinen ja olin juuri muuttanut uuteen kaupunkiin, josta en vielä tuntenut ketään. Päätin kuitenkin lähteä yksin juhlimaan synttäreitäni.

En edes juonut paljoa, mutta ensimmäisen parin tunnin jälkeen ei oo mitään muistikuvaa. Aamulla heräsin hotellihuoneesta alasti viiden tuntemattoman miehen seasta. Niistä osa oli myös alasti. Heräilin vaatteita pitkin huonetta ja huomasin että pöydällä oli lappu "blondille kiitos" 50€- seteli ja kaks tupakkaa. Oletin että oli mulle kun olin ainoa tyttö ja blondi porukassa. Otin röökit vitutukseen mutta rahat jätin. Ulos mennessä tajusin että olin cumuluksessa, kysyin paikan osoitteen ja tilasin taksin kotiin, koska en uudessa kaupungissa todellakaan tiennyt missä Se hotelli sijaitsee ja miten sieltä pääsee kotiin.

En edelleenkään tiedä mitä sinä yönä tapahtui. Kaiken järjen mukaan oon varmaan vetänyt jotain tyrmäystippoja, koska muutamasta siideristä en ole voinut mennä tuohon kuntoon. En myöskään tiedä mitä siellä hotellissa tapahtui, oliko seksiä tms. Seuraavana päivänä hain varmuudeksi jälkiehkäisypillerin, ja sp-tautitesteissä kävin myöhemmin.

Tuon jälkeen en ole uskaltanut enää lähtee yksin baariin. Olin tosi ujo ja kiltti tyttö ja join kohtuudella, joten silloin ajattelin olevan ihan turvallista lähteä baariin juomaan pari siideriä yksinäisten synttärien kunniaksi

Vierailija
9/12 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo. silloin kun olin tavannut ekaa kertaa nykyisen mieheni edellisenä iltana baarissa ennen valomerkkiä. Kesti kauan tajuta että missä olen ja kuka mun vieressä nukkuu. Lähdin hiljaa hipsien, pelkäsin että tyyppi herää (olisinpa silloin tiennyt ettei sitä herätä mikään aamuisin) ja odottelin ratikkaa aika kauan pysäkillä miettien mitä oli tapahtunut. Kusetin koirat kun pääsin kotiin ja menin suihkuun jossa sain kuningasajatuksen lähteä takaisin. Summamutikassa osasin painaa oikeaa summeria (en tietenkään tiennyt sukunimeä mutta arvasin oikein...siit se sit lähti, siitä on nyt 10 vuotta:DDD

Vierailija
10/12 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin kerran ihan oikeasta kerroksesta, mutta väärästä kerrostalosta väärältä puolen kaupunkia.

Vierailija
11/12 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin tässä hiljattain aampäivällä naisen nukkuvan Elienin aukion bussipysäkin penkillä, varmaan mukava herätys siinä ollut.

Vierailija
12/12 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin kerran isoveljeni kaverin luota ja vannoin ettei se toistu. No yhden baari-illan jälkeen menin taas sinne mutta tulin järkiini ja aioin lähteä pois kun hän sammui. No perkele puhelimen unohdin sinne ja tajusin sen vasta ulkona.. Pakko oli palata

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän