Kaksosista.
Olen huomannut kumpi on kumpi. Sanotaan tiina joka ei ole oikea nimi niin hän on äänekkäämpi kuin siskonsa. Niillä on kaksosten ongelma. Molemmat haluaa samaa. Niiden riitely on kyllä rasittavaa. Syy miksi viitsin on se että kumpikin koittaa olla parempi. Heppi on ihan onnessaan. Se kun ei välitä muusta kuin saamisesta.
Kommentit (5)
Että sellainen harhainen äijä tällä kertaa ruuneperin hommissa🤣🤣🤣
Oon elämäni aikana yhden kerran seukannut kaksosten toisen tytön kanssa. Huh Tulipa vaikeasti.. No eipä haittaa kun kissa heppu kuitenkin aukoo päätään.
Siis ihastuin tyttöön jolla oli kaksois sisko. Ja luoja kun ne kiusas mua. No onneksi opin pienistä jutuista tuntemaan kumpiko oli kyseessä.
Pukeutuivat samalla tavalla ja matkivat toisiaan. Onneksi toinen oli vaan ihastunut minuun, kait.
Meillä oli yhdessäkin hauskaa, tosin ei sillä lailla. Eikä silloin edes kiinnostanut. Olin niin ihastunut häneen.
Harmitti kun piti lähteä takasi pohjoiseen.
Kauko suhde kävi raskaaksi ja melkeinpä mahdottomaksi.
Vieläkin muistan häntä, terveisiä Imatran Inkeri sua muistetaan kaiholla.. Meillä oli hauskaa.
Hyvä fantasia ap:ltä. Oletko mahdollisesti näkövammainen, tms, jos siskosten voihke oli ainoa, mistä heidät pystyit erottamaan? Tiedoksi ap:lle, kuten joku jo kommentoikin, että kyllä identtiset kaksoset erottaa monista pienistä jutuista, muustakin kuin voihkinnasta.
Minä olen harrastanut seksiä identtisten kaksosten kanssa niin että he eivät tietäneet toistensa tekemisistä ja kyllä AP elää ihan omissa haaveissaan jos ei erota kaksosia toisistaan, muuten kuin äänestä. Mistä tiedät ettet vaan ollut saman kanssa ja se feikkasi ääntelemällä olevansa se toinen?
Joo eihän miehet välitä tosiaan kuin omasta tyydytyksestään.