Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun menet ravintolaan, vietkö tarjoilijalle lahjan?

Vierailija
19.07.2021 |

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/lentoemanta-katin-paljastus-aiheutt…

Mitä pidät sopivana lahjana tarjoilijalle loounasravintolassa, entä illalla hienommassa paikassa?
Onko illallistapausessa korrektia viedä pikaruokalan lahjakortti, entä mikä sopiva lahja kun hakee mäkkäristä mukaan, onko suklaalevy liian pieni lahja?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin jalkaleikkaukse3n ja vein hoitajille 8 hengen mansikkakaakun, pyydettiin vielä kahvipakettia jonka ystäväni sitten toikin. Ensiluokkaista oli hoito. Sain yksityishuoneen ja ylimääräisiä särkylääkkeitä. Kakun hinta oli 80 euroa mutta todella kannatti, kokonaan loisti poissaolollaan hoitajien töykeys tympeä kohtelu, aina niin iloisina tultiin huoneeseen ja vieraana saivat olla myöhään illalla huoneessani vaikka muilta ajettiin vierailijat pois jo aiemmin!

Vierailija
2/8 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen huomannut että munaa näyttämällä saa koko illan ilmaiseksi. Vähän harmittaa kun tuon hoksasin vasta puolivuotta sitten. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, vien lahjan ja joulukuusen.

Vierailija
4/8 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävää, että henkilön nimi on Kat, josta genetiivi Katin.

Oletteko huomanneet, että nämä paskalehdet käyttävät kansainvälisiä nimiä, jotta suomalainen luulee asian tapahtuneen suomessa?

Pelkkäö klikkihuorausta.

Klikkaat jutun auki ja selviää että se olikin jossain tennesseen tallahasseelassiessa...

Vierailija
5/8 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tavannut viedä jukkapalmun. Kerran jouduin viemään anopinkielen ku palmua ei löytyny mistään.

Vierailija
6/8 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ostan tarjoilijalle uuden mersun tai audin. Se nyt on vähintä.

Vierailija
7/8 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä vien joulukinkun tai kalkkunan.

Vierailija
8/8 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin viedäkin, jos saan parempaa palvelua. Vieväthän jotkut opettajillekin, vaikka eivät saa mitään muuta kuin "opetusta" tältä opettajalta ehkä 1-2 tuntia/vko luokassa, jossa on 25 muuta opiskelijaa mölyämässä.