Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Piti alkaa taas juomaan.

Vierailija
19.07.2021 |

Juhannuksesta asti olen ollut periaatteessa selvinpäin. Aivan luokattoman huonolla kukalla olen yrittänyt hämätä itseäni. Se ei oikeasti mennyt edes päähän. Iltaisin auttoi sen verran että melatoniinit alkoi oikeasti nukuttaa. Noo nyt sekin loppui niin pitää sitten kiskoa kaljaa.

Lääkäreille en edes yritä kertoa totuutta. Jo ruohon mainitseminen on niin että se on ongelma. Kerro siinä sitten se että pajautellessa en tarvi lääkkeitä tai alkoholia tunteakseni itseni ns. normaaliksi. Kun pajauttelen pystyn nukkumaan normaalisti ja tekemään kaikkia ihan tavallisia asioita.

Sitten kun olen pidemmän aikaa ilman mitään niin alkaa nyppiä. Jo vähäinen kuukauden kuivuus tekee minusta ikävän ihmisen. Silloin ihan tarkoituksella eristäydyn himaan. Tosi ärsyttävää kun pössy ei ole niin hyväksyttävää kuin alkoholi.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos juoot niin älä läträää niiden terävien kansssa. Se eii ole sen arvoiista että kannattaaa. Hetken huumaa ja sen voii tehdä myös miedommilla virikkeilllä kunhan aivot on palautuneeet riittävästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla