Mielipiteenne nimestä Ilona?
Kommentit (15)
Kiva, ei niin tavallinen nimi. Minä ainakin tykkään.
Ei oma lemppari, mutta ei nyt mikään inhokkikaan.
Saksassakin tullut vastaan, ei varmaan tarkoita samaa kuin Suomessa mutta samalla tavalla kirjoitettiin. Se oli yllättävä.
Voisiko jo jättää nämä ikityperät nimikyselyt?! Joka päivä joku ei-niin-täysillä-mukana kyselee "Oisko Turja kiva nimi Pökkyrän siskolle? "Mitä mieltä nimestä Pulina?" Lopettakaa jo! Ei tarvitse kaikille toitottaa, että ei ole mikään järjen jättiläinen, eikä itsetuntoa ole nimeksikään!
Ilona on Helena nimen unkarilainen muunnelma.
Ihan nätti nimenä. Mutta... siitähän tulee mieleen iloinen. Esimerkiksi minun nimenäni Ilona olisi vähän koominen, sillä olen aika mietteliäs ja vakava tyyppi joka ei paljon hymyile. Pitäisi vauvaa nimetessä osata ennustaa millainen hän tulee olemaan luonteeltaan :D
Vierailija kirjoitti:
Voisiko jo jättää nämä ikityperät nimikyselyt?! Joka päivä joku ei-niin-täysillä-mukana kyselee "Oisko Turja kiva nimi Pökkyrän siskolle? "Mitä mieltä nimestä Pulina?" Lopettakaa jo! Ei tarvitse kaikille toitottaa, että ei ole mikään järjen jättiläinen, eikä itsetuntoa ole nimeksikään!
Ei ole pakko lukea! Anna muiden miettiä ja harkita lapsensa nimeä muiden kanssa. Ei kuulu sinulle.
Tosi kiva nimi!
Toimii oikein hyvin, mutta joskus voi olla että yhdistettynä sukunimeen ei ole kantajalleen ihan yhtä lystikäs kuin muille. Esim. tunnen henkilön jonka sukunimi oli eläimen nimi ja se kirvoitti toisinaan hymyn joidenkin huulille. (siis vähän kuin Anna Puu, jolle tulee "merkitys" eikä homma pysy neutraalina).
Nimi on kansainvälinen. Ilona tulee tapamaan kaimojaan Unkarista, Baltiasta, Tsekistä. Puolasta...
Oma nimi - passaa hyvin. Kaimoja ei omassa ikäluokassa paljon tule vastaan (40+)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minun mielestä Turja sopii nimeksi Pökkyrän siskolle.
Pulina on ehkä hieman teennäinen. Tulee levottomat fiilikset siitä.
Kaunis nimi, mutta en antaisi omalle lapselle, koska tulee liikaa mieleen se Apulannan biisi
Ilona, kiva kun olit poikien ilona!