Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapurin Pikkukersat kirkuu kuin eläimet tossa pihalla

Vierailija
25.07.2014 |

4v 2v ja vauva. Huvittaa. Pari kesää sitten kun heillä oli vain tuo yksi lapsi tulivat sanomaan että meidän poika piti muka liikaa ääntä kun ajeli kauko-ohjattavalla autolla talomme edessä. Kuului siis vain tuon kauko-ohjattavan hurisevan ääni.

Se niin häiritsi naapurin emäntää että piti moneen kertaan eri päivinä käydä sanomassa siitä. Sitten kiljahdin ja sanoin mitä hänestä ajattelin. Nyt he idän pihallaan nuo Pikkukersat tosiaan huutaa kuin apinalauma kaiket päivät. Tekis mieli käydä sanoon että nyt apinat se turpa tukkoon. Ei ole mitään leikkimisen ääniä vaan jostain syystä kiljuvat suoraa huutoa ihan yhtenään.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä niin. Kantsis aina muistaa että ne omat Tiivi-Tilmiinatkin kasvaa, ja nekin voi joskus olla meluhaitaksi muille:D Pitäsköhän sun nyt käydä sanoon vuorollaan?

Vierailija
2/6 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaistahan se on, lähiöelämä. Ei ihmisillä riitä oikein ymmärrystä muiden elämäntilanteille ennen kuin ovat itse samassa jamassa. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 18:13"]

Sellaistahan se on, lähiöelämä. Ei ihmisillä riitä oikein ymmärrystä muiden elämäntilanteille ennen kuin ovat itse samassa jamassa. :)

[/quote]

joo, omakotilähiöstä on kyse. Nämä valittivat muidenkin lasten ihan tavallisista päiväsaikaan tapahtuvista leikeistä. Kauteen ruudun hyppäämisestä, trampoliinilla hyppimisestä omassa pihassa jne. Eikä tuo meidän pojan kauko-ohjattavalla ajo edes oikeesti ollut mitään meluisaa, mut kun heidän pikku Joseph nukkuu. niin linnunlaulukin häiritsi liikaa. Vittu mikä nipo ämmä. Oon inhonnut niitä siitä asti ja toivon että elämä antaisi nyt vähän maistipaloja siitä kun niiden omat kakarat huutaa yhtämittainen.

ap

Vierailija
4/6 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 18:21"]

joo, omakotilähiöstä on kyse. Nämä valittivat muidenkin lasten ihan tavallisista päiväsaikaan tapahtuvista leikeistä. Kauteen ruudun hyppäämisestä, trampoliinilla hyppimisestä omassa pihassa jne. Eikä tuo meidän pojan kauko-ohjattavalla ajo edes oikeesti ollut mitään meluisaa, mut kun heidän pikku Joseph nukkuu. niin linnunlaulukin häiritsi liikaa. Vittu mikä nipo ämmä. Oon inhonnut niitä siitä asti ja toivon että elämä antaisi nyt vähän maistipaloja siitä kun niiden omat kakarat huutaa yhtämittainen.

ap

[/quote]

Niin, sun naapuri oli nipo kaksi vuotta sitten, siis elämäntilanteen muutokset huomioiden ihan ikuisuus sitten. Mulla ois sellainen aavistus, että hän on viime aikoina voinut muuttua.;) Pitäiskö sunkin haudata menneiden muisteleminen? voi olla ettei naapuri ole tänä päivänä ollenkaan sellainen ihminen mitä sinä luulet, vaan ymmärtää vähän enemmän.

Vierailija
5/6 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on samanlainen kiljukaula tuossa pihalla, rääkyy äitiään päivittäin jopa 20 minuuttia putkeen (kyllä, katsoin kellosta kun huuto vain jatkui) eikä kävele toiseen kerrokseen kertomaan asiaansa.

Vierailija
6/6 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä tollasia ihmisiä et koko maailman pitäisi mennä heidän mielen mukaan. Päiväsaikaan saa ulkona touhuta kunhan ei lakia riko. Vaikka olisit lapseton, tarvitseeko kaikesta valittaa kaikille.