Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä kaikessa Äiti-korttia voi käyttää?!

Vierailija
25.07.2014 |

Voiko etuilla muita jonossa?

Saako erityiskohtelua ja palvelua esim. lentokoneessa tai ravintolassa?

Muut ihmiset varmana väistelee meitä ja antaa meille tilaa, mä en vaunujen kanssa pysty?

Kerrostalossa toimii varmana meidän säännöt, eli jokainen elää meidän kellon mukaan? onhan meillä kuitenkin vauva. Muistakaa tupakoitsijat, että minä tarkkailen teitä jotka kehtaattekin polttaa omalla parvekkeella. Kyse on mun lapsesta, kai teidän pitäis se pitää mielessä.

Onko joillakin vielä muita etuja tiedossa, jota Äiti-kortilla vois saada?

Ihanaa olla vihdoin maailman omistaja ja kaikki muut tanssii meidän pillin mukaan. Lapsenikin kasvaa hyväksi kansalaiseksi tällaista elämää elellen, jossa meidän etu on tärkein. Viis muista ihmisiä. Nehän on tarkoitettu meitä vain palvelemaan, hehe ;)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin siihen, että voi synnyttämättömille naisille sanoa: "nainen on nainen vasta sitten, kun hänestä tulee äiti".

Vierailija
2/9 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kaikessa voi huutaa että on äiti, eriasia auttaako se.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa tilanne, jossa käyttäisin lapsi-korttia olisi vessajonossa, mikäli lapsella kova hätä ja niin pieni etei välttämättä pystyisi pidättämään. 

Kaikissa muissa tilanteissa näen asian erittäin negatiivisesti.

Vierailija
4/9 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurien eläinten ulkoiluttamiset, remontti ja ruohonleikkuuajat voit säädellä sen mukaan, koska sun piltti nukkuu vaunuissa ulkona.

Vierailija
5/9 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 17:52"]

Naapurien eläinten ulkoiluttamiset, remontti ja ruohonleikkuuajat voit säädellä sen mukaan, koska sun piltti nukkuu vaunuissa ulkona.

[/quote]

Hei hyvä idea! Monelle taloudelle oot käyny säätelemässä näitä aikatauluja sun lapsen nukkumisista? Entäs jos niiden koiralla sattuu olemaan pissahätä silloin kun sun vauva nukkuu? Toki sun vauvan unet on varmaan tärkeemmät kun sun naapurin koiran tarpeet?! Sähän kuitenkin omistat niiden naapureidenkin asunnon ja elämän? ;) Hyvä idea ja kiitos vinkistä. Lähdenkin sitten kertomaan koiratalouksiin ulkoiluaikoja, harmi vaan jos he käyvät töissä tai jotain ja joutuvat lenkittämään koiraa juuri silloin kun mun vauva nukkuu, koska mun vauvan hyvä uni menee koko muiden kerrostalossa eläjien elämän edelle täysin, aina!

Vierailija
6/9 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 18:04"]

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 17:52"]

[/quote]

Hei hyvä idea! Monelle taloudelle oot käyny säätelemässä näitä aikatauluja sun lapsen nukkumisista? Entäs jos niiden koiralla sattuu olemaan pissahätä silloin kun sun vauva nukkuu? Toki sun vauvan unet on varmaan tärkeemmät kun sun naapurin koiran tarpeet?! Sähän kuitenkin omistat niiden naapureidenkin asunnon ja elämän? ;) Hyvä idea ja kiitos vinkistä. Lähdenkin sitten kertomaan koiratalouksiin ulkoiluaikoja, harmi vaan jos he käyvät töissä tai jotain ja joutuvat lenkittämään koiraa juuri silloin kun mun vauva nukkuu, koska mun vauvan hyvä uni menee koko muiden kerrostalossa eläjien elämän edelle täysin, aina!

[/quote]

Joo! Katsos kun se vauva tulee myöhemmin vaihtamaan sen naapurinkin kakkavaipan jne..

Vierailija
7/9 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mä yritän ja yritän kehitellä tästä jotain, mut ei onnistu. Aloituksessa ei ole mitään oivaltavaa, hauskaa eikä sympaattista. En saa tästä mitään irti. Ei tää vaan mun taidoilla lähde hyväksi porovoketjuksi vaikka periaatteessa tässä voi olla jotain ainesta. Tässä haisee vaan ap:n oma henkilökohtainen hellekärtty ja se ei viihdytä minua.

Mut hei, yrittäkää te muut. :)

Vierailija
8/9 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun lapsi on isompi, niin voitte syödä noutopöydästä samalta lautaselta yhden syöjän hinnalla. Lapsihan vain vähän maistelee lautaseltasi.

Vierailija
9/9 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole lapsia mutta välillä ihmetyttää ihmisten pikkusieluisuus. Tuskin sinä sille äidille etuja annat vaan onko se nyt ihan kamalaa itse odottaa hetki jotain pidempään jos se toinen odottaja on vaikkapa vastasyntynyt tai 2v, 3v.. hänelle se on jossain huonossa olotilassa hyvin paljon pidempi aika. Suomalainen on vaan niin pirun katkera ihminen. Mitään ei voi tehdä ja mistään ei voi tinkiä että jollain toisella ois vähän helpompaa. Muista että olet ollut lapsi itsekin. Ja toistan.. mulla ei ole lapsia. Jos ois noin toivoisin asuvani jossain ihmisystävällisemmässä maassa.