Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onnko sulla sellainen tapa että ensin hyökkääät ja sen jälkeen esität marttyyyriä?

Vierailija
19.07.2021 |

?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on.

Teemme sitä päivittäin.

Vierailija
2/15 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oootteko katkeria jostaiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oleen miettinyt justiin tuoota katkeruuttta kun se antaaa niin monia erilaisia sävyjä toimia tietyllä tavallla ihmiselllä.

Vierailija
4/15 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähän hyökkäävä tyyli , mutta uhria tai marttyyria minusta ei koskaan tule. Osaan myös hillitä itseäni ja tarvittaessa pyytää anteeksi. Olen siis nainen.

Vierailija
5/15 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oleen miettinyt justiin tuoota katkeruuttta kun se antaaa niin monia erilaisia sävyjä toimia tietyllä tavallla ihmiselllä.

Että se on varmaan vastaanottavalla se systeeemi siinä se sopeutuminen niin ettei anna aihetta se ns helpoiin tie tällaisessa järjestelmässsä toimia.

Vierailija
6/15 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upp. Eenemmään vaaastauukkkkssiiaaa T. Ap

Vierailija
7/15 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs ääliökyselijä ap taas on? Minä en ikinä hyökkää ketään vastaan, minun ei tarvitse.

Vierailija
8/15 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän kaikkia keinoja, sallittuja ja kiellettyjä.

Vierailija
9/15 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla sellainen tyyli, että puoluestaessasi itseäsi alat kostamaan kuviteltujakin vääryyksiä?

Vierailija
10/15 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs ääliökyselijä ap taas on? Minä en ikinä hyökkää ketään vastaan, minun ei tarvitse.

Hauska olet, etpä hyökkää niin.

Vierailija
11/15 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma emä on tällainen.

Hyökkää haukkuen muita jostain asiasta, esim. huutamisesta/nälvimisestä/huomion kerjäämisestä/vetäytymisestä, juuri ennen/jälkeen/samalla kun tekee sitä itse. Jos tästä huomauttaa, alkaa kiroilu ja uhriutuminen.

Vierailija
12/15 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma emä on tällainen.

Hyökkää haukkuen muita jostain asiasta, esim. huutamisesta/nälvimisestä/huomion kerjäämisestä/vetäytymisestä, juuri ennen/jälkeen/samalla kun tekee sitä itse. Jos tästä huomauttaa, alkaa kiroilu ja uhriutuminen.

Miksu olet tuollaisen hirvityksen kanssa?

13/15 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Teen tuota silloin, kun olen etukäteen sanoutunut irti jostakin asiasta, jota joku muu haluaa ja joka kuitenkin toteutetaan ja minun oletetaan osallistuvan.

Yleensä miehen tuttuihin/sukulaisiin liittyvää eli olen ilmoittanut etten ole kiinnostunut jostakin ja sitten kuitenkin oletetaan, että olisin hoitanut jotkut asiat. Nykyään olen avoimen aggressiivinen näissä tilanteissa ja ovat vähenemään päin. Tyypillisimmillään kyse on siitä, että haltaan jokin omistamani tila käyttöön ja mielellään tarjoiluineen. Osaan kyllä kutsua ja passata halutessani. Paukahtamalla ei-kutsuttuna saa istua nököttää muttei tule serviisiä. 

Vierailija
14/15 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ainakin klassikko, että joku haukkuu suomalaiset ja sitten pitää todistettuna omia sanojaan, kun joku suuttuu ja haukkuu takaisin.

Vierailija
15/15 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruspalstalaisten fe-makkojen tyyli on juuri tuo. Ensin hyökätään ja sitten uhriudutaan, jotta saadaan myötuntoa ja jaxuhaleja muilta fe-makoilta. Sitten voimaannutaan yhdessä imemällä toisten pi**uja. Säälittävää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi