Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mt diagnooseja teillä on?

Vierailija
25.07.2014 |

Ja kertokaa mielellään miten se teillä ilmenee ja vaikuttaako elämään, töihin, suhteisiin jne?

:)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
2/10 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on varmaan kaikki mahdolliset. Toisaalta olen kuulema niin terve henkilö, että jos minä olisin sairas, niin kukaan ei olisi terve. Näin ollen olen terveyden enkä sairauden mittari.

Luultavasti olen ollut jatkuvassa psykoosissa jo kouluajoista asti ja ilman mitään breikkiä. En kuitenkaan tiedä, minkälaiset sen oireet olisivat. Työkykyni ei koskaan laske. Olen aina hyväntuulinen ja normaalilla tavalla ystävällinen ihminen.

Oliko tarpeeksi täydentävä vastaus?

Vierailija
4/10 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 15:39"]Mulla on varmaan kaikki mahdolliset. Toisaalta olen kuulema niin terve henkilö, että jos minä olisin sairas, niin kukaan ei olisi terve. Näin ollen olen terveyden enkä sairauden mittari.

Luultavasti olen ollut jatkuvassa psykoosissa jo kouluajoista asti ja ilman mitään breikkiä. En kuitenkaan tiedä, minkälaiset sen oireet olisivat. Työkykyni ei koskaan laske. Olen aina hyväntuulinen ja normaalilla tavalla ystävällinen ihminen.

Oliko tarpeeksi täydentävä vastaus?

[/quote]

No hieno homma!

Vierailija
5/10 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/10 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bibo

Vierailija
7/10 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin teini, lääkäri diagnosoi mut autistiseksi, syömishäiriöiseksi ja vaikeasti masentuneeksi psykoottisin välilyönnein.

Nyt aikuisena olen tullut siihen tulokseen, että oikeampi diagnoosi olisi ollut sosiaalinen fobia ja osittain siitä johtuva keskivaikea masennus, josta syömishäiriö taas johtui. Nykyisin varmaan sosiaalinen fobia, ajoittaisia masennuskausia ja toipuva päihderiippuvainen. Vaikea kun joutuu diagnosoimaan itse, kun oon alkanyt pelätä niin pahasti tämän kunnan psyk polin henkilökuntaa :/

Vierailija
8/10 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävakaa. Miten näkyy? Läheisissä suhteissa parhaiten, hermostun helposti, synkistelen ja ahdistun. Ajoittain todella huono minä-kuva vaikka olenkin ihan normaali työssäkäyvä, reipas ja sisukas, viehättäväkin. En enää käytä masennuslääkkeitä vaan yritän pärjätä ja hyväksyä itseni. Toisaalta mieheni on sitä mieltä etten ole sen hullumpi kuin kukaan muukaan hänen tapaamassa nainen eli hän ei edes ajattele sairauttani suhteessamme.

Vierailija
9/10 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus, ilmeisesti harhaluuloisuushäiriö, omasta mielestäni pakko-oireinen häiriö, mutten ole varma onko mulla virallista dg:tä, vaikka sen vuoksi on väkisin hoitoon viety.

Vierailija
10/10 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus, yleistynyt ahdistuneisuus. Hoituivat kolmen vuoden terapialla. Synnyin uudelleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän