Mies olettaa että lähden aina hänelle kuskiksi
Tänäänkin suuttui kun ehdotin kerrankin toisin päin että hän ajaa ja minä juon. Ei tuo muuten haittaisi mutta mies juo aina sen 2-3tunnin reissun aikana itsensä semmoseen kuntoon ettei jaksa kotona enää kun nukkua. Mitä ihmettä sanon tolle että ymmärtää?
Kommentit (11)
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 15:39"]
Korkkaa olut kotona ja sano, että nyt et voi ajaa.
[/quote]
Tämä onkin ollut usein käytössä. Tänään ajattelin jättää myöhemmänksi juomiset niin heti oli kuskiksi kinuamassa :o Mulla vielä synttärit niin eikö se tajua että haluan minäkin ottaa, ja mielellään kahdestaan..
AP
Mun kaverin mies on samanlainen, kaveri tekee juuri noin että juo nopeasti pari shottia ja sen jälkeen korkkaa oluen että voi sanoa että on juonut jo niin paljon ettei voi ajaa. Mulla ei onneksi ole ajokorttia, olisin varmaan aina kuskina kun en hirveen usein juokaan.
Hei meillä on ihan sama tilanne. Pari kertaa olen menny istumaan autoon ja avannut lonkeron. Voi kuinka iloinen auto matka silloin onkaan...-.- missään myöskään mies ei halua käyttää kun minä juon..
Nyt tuo mököttää. Kysyin miksi et nyt kerrankin voisi mulle olla kuskina niin olen sule vaikka sit huomenna kuskina. Vastaus oli "olinhan minä sillon alku keväästä sulle kuskina" Joo ja se reissu oli semmonen että käytiin kalastamassa, eli en saanu edes itse päättää minne mennään. Nyt pitäs miehen kavereiden luokse mennä, joita en edes tunne
AP
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 15:53"]Nyt tuo mököttää. Kysyin miksi et nyt kerrankin voisi mulle olla kuskina niin olen sule vaikka sit huomenna kuskina. Vastaus oli "olinhan minä sillon alku keväästä sulle kuskina" Joo ja se reissu oli semmonen että käytiin kalastamassa, eli en saanu edes itse päättää minne mennään. Nyt pitäs miehen kavereiden luokse mennä, joita en edes tunne
AP
[/quote]
Nyt pitäis mennä miehen kavereiden, joita en edes tunne, luokse.
Miksi pitää olla kuski? Miksette mene julkisilla tai taksilla?
Kivan kuulosta elämää teillä.
Harrastuksia? Yhteisiä? Erikseen?
Vai kilpailetteko vaan siitä kumpi ehtii korkata aikaisemmin?
Ikä n varmaan se just ja just 18 kun saa viinaa laillisesti ja ajaa punaisella pimppakorollalla?
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 16:25"]
Kivan kuulosta elämää teillä.
Harrastuksia? Yhteisiä? Erikseen?
Vai kilpailetteko vaan siitä kumpi ehtii korkata aikaisemmin?
[/quote]
wt elämänkoululaisten viikonloppu
Korkkaa olut kotona ja sano, että nyt et voi ajaa.