Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Täytän huomenna 50 ja yöllä iski kauhea ahdistus ja ikäkriisi. Elämäni on ollut jo kauan päin persettä, mutta luulin että minulla on aikaa

Vierailija
19.07.2021 |

Nyt tajusin ettei aikaa enää ole paljon. Asun samassa pikkukaupungissa missä olen asunut koko ikäni, olen ujo ja tutustun huonosti ihmisiin joten en näe muuttoa ratkaisua ongelmaan. Olisin vain yksinäinen uudessa kaupungissa. Elämäni ainoa vakava ihmisuhde kesti 14 vuotta ja päättyi vuosi sitten, tästä suhteesta on isällään asuva 11v jonka kanssa meillä on aina olleet ihmeen nihkeät välit, ollaan jotenkin kuin yö ja päivä. Esim. minä kammoan marjastamista ja kalastamista, lapsi tekee näitä isänsa kanssa.

Yöllä kävin kolme kertaa tupakalla ja mietin etten voi täyttää 50! Missä vaiheessa auki olevasta elämän valtatiestä tuli umpee kasvanut kinttupolku täynnä nokkosia?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta se tupakka edes tai et tule täyttämään 60.

Vierailija
2/6 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

vmp

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitä elämän kierokulkua. Niin kauan ollaan olemassa kuin ollaan vielä tyhmiä.

Vierailija
4/6 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla voi vielä olla vuosikymmeniä aikaa... Yritä ottaa päivä kerrallaan ja näe siinä päivässä aina enemmän hyvää ja positiivista kuin negatiivista. 

Jep!

Luultavimmin aika monella on ihan sama, kun rupeaa taaksepäin kattelemaan, niin ei siellä enemmälti mitään ekstrasuperupeita juttuja ole, tavallista elämää vain.

Vierailija
5/6 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaiivu synkkyyteen. Synkkyydessä on vain pimeäää.

Vierailija
6/6 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy tyttären isältä, mikä vika sinussa on äitinä. Saat sieltä luultavasti rumimman mahdollisen kuvauksen asiasta, jossa on kuitenkin paljon tottakin mukana. Ellei hän siis ole itse aivan karmea tyyppi, mutta tuskin on, jos tytär hänen kanssaan asuu. Sitten alat korjata asioita, jotta välit tyttäreen lähenisivät ja edes hänen elämästään tulisi parempaa. 

Ja ala työstää sitä ujouttasi sen sijaan, että piilottelet sen takana. Auta ihmisiä, ehkä se auttaa sinuakin.