Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ihme mua vaivaa? :( ( järjetön halu muuttaa mahd. kauas)

Vierailija
25.07.2014 |

En ymmärrä mikä mua vaivaa, olen jo pidemmän aikaa halunnut muuttaa jonnekkin todella kauas täältä nykyiseltä paikkakunnalta. Mielellään ulkomaille asti. Samalla haluan "eroon" ystävistäni ja mm. työkavereista. Mitään ei ole siis sattunut! Minulla on ihania ystäviä ja mitään riitoja tms. ei ole ollut. 

Asiat on malliikkaasti kaikilta osin katsottuna; on ystäviä, poikaystävä, koulu, työpaikka, harrastus ja perhe ja silti palava tunne rinnassa ahdistaa ja tulee tunne, että haluan pois täältä. 

Välillä jonkun kaverin seurassa ihan normaalisti ensin keskustelemme ja nauramme ja sitten tämä tunne tulee kuin salama kirkkaalta taivaalta. Yhtäkkiä tuntuu etten ymmärrä ystävääni yhtään ja mielessäni mietin, että olemme ihan eri planeetoilta. Seuraava ajatus tästä on se, että haluan nyt äkkiä KAUAS täältä. Ja kauheaa myöntää, mutta yleensä näissä tilanteissa myös vihan tunne hiipii päähäni :( Hermot menevät yhtä nopeasti nykyään. 

Ja toistan vielä, että mitään riitoja ei ole ollut, muutamia isoja henk.koht. elämänmuutoksia on ollut viimeisen vuoden aikana, mutta koen silti olevani onnellinen.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos ahdistut siitä, että kaikki on niin hyvin ja mietit oletko edes ansainnut elämääsi näin paljon kaikkea hyvää? Sitten haluatkin luopua kaikesta siitä mitä sulla on ja kadota kaikesta, jottei kukaan kysyisi mitä sinulle kuuluu ja välittäisi sinusta. Mielestäsi et ansaitse sitä kaikkea mitä sinulla on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan