Kuinka paljon nuoremman miehen ottaisit?
Mikä on ehdoton ikäeromaksimisi? 10, 20 vai 30 vuotta?
Kommentit (33)
Ikä on vain numero, en sitä tuijottaisi. Mutta 3lapsen äitinä en mitään keskenkasvuista mieheksi huolisi, joten kyllä se mahtaa olla max 10v. Harvassa tapauksessa niinkään paljon, jos tarjontaa miettii.
Max. 10 v nuoremman. Ei sinänsä ole iällä merkitystä, mutta koska oma poikani on minua 20 vuotta nuorempi, tuntuisi vähän tökeröltä seurustella oman lapsen ikäluokkaisen kanssa.
5 vuotta ei merkitse mitään, 7 vuotta tuntuisi, että on "nuorempi" mies. 10 vuotta jo ahdistaiis, mutta ihan se vielä menisi.
Minuun on ilmeisesti ihastunut itseäni 20 vuotta nuorempi mies. Hauska tyyppi kyllä, mutta en voi useastakaan syystä ajatella mitään hänen kanssaan. Tulee liian äidillisiä viboja kun hän voisi iän puolesta olla lapseni ja toisekseen epäilyttää että hänen puoleltaan kyse on jostain kokeilunhalusta tai fetissistä.
Onko tuo kovinkin yleistä nuorilta miehiltä yrittää vanhempia naisia nykyään? Ystävän mukaan jokin ilmiö, että jos tinderissäkin laittaa ikärajan alas niin tykkäyksiä kyllä tulee.
Itse olen 57v ja mieheni on 23v.
Vanhempaa en ottaisi.
N57
Pidän vanhoista sieluista, mutta sitä kun ei kenenkään otsaan leimata otan vastaan sen ikäisen kuin on tullut vastaan. . Niinpä en tee ikävuosista itselleni vankilaa, jonka mukaan joku on sopiva tai ei ole sopiva.
Kun olin itse 49, olin ihastunut 29-vuotiaaseen työkaveriin. Tosin luulin häntä vanhemmaksi ja olin aika kauhistunut, kun näin syntymäajan. Minkäänlaista suhdetta meillä ei ollut eikä sellainen varmaan olisi onnistunutkaan, kun ikäero oli noin suuri.
Mieheni on minua 13 v nuorempi. Nyt yhdessä 6 vuotta.
N57
En ole ikinä ollut nuoremman kanssa, mutta jos sattuisin ihastumaan muutaman vuoden nuorempaan, mikäs siinä. Luulen, että noin viisi vuotta alkaisi olla maksimi ikäero siihen suuntaan, koska jo 10 vuotta nuoremmat herättävät lähinnä äidillisiä tunteita, kun ovat vielä aika pikkupoikia. :D Ehkä joskus tulevaisuudessa sekään ei olisi mahdoton ikäero.
N32
Vierailija kirjoitti:
--
Onko tuo kovinkin yleistä nuorilta miehiltä yrittää vanhempia naisia nykyään? Ystävän mukaan jokin ilmiö, että jos tinderissäkin laittaa ikärajan alas niin tykkäyksiä kyllä tulee.
On todella yleistä! En tiedä mikä siinä on, mutta esimerkiksi chatissa tulee koko ajan viestejä itseäni 20 - 30 vuotta nuoremmilta miehiltä, jotka kertomansa mukaan ovat hulluina "kypsiin" naisiin. Eräs, jonka kanssa juttelin, kertoi että hänellä on ollut aina mummofetissi ja häntä harmitti kovasti, että vanhat naiset ovat tulleet "muotiin" ja hän on saanut liikaa kilpailijoita.
Enintään 10 vuotta nuoremman. Henkinen ja fyysinen taso sekä yhteensopivuus merkitsevät kuitenkin eniten. Myös suurin piirtein saman ikäisillä pareilla.