Kuinka paljon nuoremman miehen ottaisit?
Mikä on ehdoton ikäeromaksimisi? 10, 20 vai 30 vuotta?
Kommentit (33)
Täytän 60 ja on lähes 27 vuoden kokemus 14 vuotta nuoremman miehen kanssa. Uutta en ottaisi, mutta mitään ehdottomia rajojakaan en voisi kuvitella. Nuorempi mies on hyvä.
Sellaisen juuri täysikäisen! 😍
T: Homomies 52
Monenlaista voi miettiä, mutta tosi asia on, että rakkaus voi osua kohdalle ja silloin ei puhuta ottamisesta, vaan mitä sille rakkaudelle tehdään. Joskus rakkaus vain on jäädytettävä ja joskus sen on aika kukoistaa. Iällä ei sinänsä ole merkitystä, jos muuten pari sopii yhteen ja molemmat ovat täysi-ikäisiä.
Kuolaan yhden 10v nuoremman perään, mutta ikäero tuntuu ehkä liian suurelta
Toisaalta en tiedä jos pyytäisikin ulos niin ehkä lähtisin. Vaikea sanoa. Itsestäni ei ole aloitteen tekijäksi "vanhana akkana"
Olen 47-vuotias ja aviomieheni on neljä vuotta nuorempi. Jos nyt pitäisi pariutua uudelleen, niin en mä nyt yli 10 vuotta itseäni nuoremman kanssa lähtisi säätämään. Eikä todennäköisesti sitä nuorempi mieskään lähtisi mun kanssani :D
Ei ikärajaa, riippuu miehestä. Jos on hyvä tyyppi ja miehekäs ulkoisesti, niin saa olla reilusti nuorempikin.
Olen 27, joten en kyllä 10 tai 20 vuotta nuorempaa ottaisi :D ehkä 2-3 vuotta nuorempi.
Mielummin nuorempi mies kuin vanhempi. Naiset elää pidempään ja miehillä seksuaalisuus on huipussaan nuorena.
Voisin ottaa 9vuotta nuoremman. Olen 30
Vierailija kirjoitti:
Kunhan on laillinen.
N32v
Tämä
En oikein tiedä ottaisinko nuorempaa, olen niin räjähtänyt akka ettei sitä pää kestäisi. Ehkä jos se 2v nuorempi näyttää yhtä räjähtäneeltä. En kyllä ottaisi juuri vanhempaakaan.
22v on alaikäraja. Olen itse 29v.
10 % on aika hyvä nyrkkisääntö molempiin suuntiin.
15-vuotiaalle max 2 vuotta vanhempi (harvoin nuorempi, koska tytöt kypsyvät nopeammin), neljäkymppisenä ikäeroa voi olla jopa lähes viisi vuotta suuntaansa ja seitsemänkymppinen nainen valitsee mielellään noin kuusvitosen miehen.
Mieluummin 5v nuorempi kuin vanhempi. Ehkä kuitenkin max 10v nuorempi. Minä 38v.
Noin 5 vuotta nuorempi voi mies olla. Tässä iässä tuollaista ikäeroa ei huomaa mitenkään.