Mopot yöllä
Mulla palaa käpy, jos vielä ensi yönä valvon yhdenkään rällääjän takia. Meen kameran kanssa tien viereen ja otan joka ikisestä yörauhan rikkojasta kuvan, prkl.
Kommentit (55)
Miksi te annatte alaikäisen lapsen päristellä näillä laitteilla keskellä yötä joskus 2:30? Tuskin ovat töitä tekemässä mopoillaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi te annatte alaikäisen lapsen päristellä näillä laitteilla keskellä yötä joskus 2:30? Tuskin ovat töitä tekemässä mopoillaan.
Koska nuoret on nuoria ja niidenkin on annettava nauttia elämästä. Ihan samanlaista se on ollut myös siellä sinun nuoruudessasi ja tämän päivän mopopojistakin kasvaa tulevaisuuden keski-ikäisiä valittajia.
Tuon takia olen kylpenyt hiessä öisin viime viikot. Kun ei voi jättää ikkunaa auki yöksi pärinän takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska nuoret on nuoria ja niidenkin on annettava nauttia elämästä. Ihan samanlaista se on ollut myös siellä sinun nuoruudessasi ja tämän päivän mopopojistakin kasvaa tulevaisuuden keski-ikäisiä valittajia.
Onko koko kylän hereillä pitäminen mopoa huudattamalla nautinto?
Ihmisestä ei voi tulla onnellinen ja menestynyt, ellei hän saa ajaa yöllä klo 2.30 mahdollisimman kovaäänistä mopoa.
t. Mika
Ei haittaa yhtään.
Räksyttävät koirat ottaa enemmän aivoon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei kyllä ole ongelmaa myöntää, ettenkö olisi ollut kamala kusipää nuorena ja ettenkö olisi joskus yömyöhään jossain hillunut. Iso ero on siinä, että en hillunut häiriköimässä kokonaista kirkonkylää tuollaisella paskalaitteella. Enkä ymmrrä, miksi kukaan antaa kullannuppunsa häiriköidä muita tuollaisella laitteella kaiket yöt joskus kello 03:06 aikoihin. Outoa. Omista nuoruuden kavereista näkee kyllä aika hyvin, että ne joiden vanhemmat eivät tuollaiseen toimintaan puuttuneet niin näistä teineistä on aika monesta monesta kasvanut melko vinoutunut tapaus. Elämästä voi nauttia myös muita ihmisiä kunnioittavalla tavalla yömyöhään päristely ei sellaista ole. Teinejä en siis syytä mistään vaan laiskoja vanhempia, jotka kuvittelevat pääsevänsä helpommalla katsoessaan kaiken sormien läpi.
Ja miksi pitää ajaa rauhallisella asuinalueella? Lähellä on paljon muitakin katuja, joiden varressa on vain kauppoja, on isoja parkkialueita, virkisrtysalueita, mutta pitää ajaa ympyrää asuinalueella, ajaa vastoin liikennesääntöjä, ajaa kilpaa, yms? Eivät asu täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olin kylläkin kotona.
-eri
Ettekö ole kuulleet korvatulpista? Problem solved.
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa yhtään.
Onko teillä paljon yöaikaan räksyttäviä koiria?
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa yhtään.
Etkö ole kuullut korvatulpista?
Vierailija kirjoitti:
Mä aloin odottamaan mopoa noin 11v. Kun 15v tuli mittariin niin sen jälkeen pylly oli mopon penkissä kiinni 24/7.
Jo ensimmäisen päivän jälkeen oli selvää ettei mopo voi vain kulkea 45kmh, ei vain voi. Alkoi tehoputkien ja kaasarien tilailu. Sitten pytyn viilailua ja ai että kohta oli rouheat soundit ja se vauhti se vauhti kun tuolla kiiti kolmea numeroa teinibomberina nahkainen ajotakki päällä punaset lämät farkkujen taskussa.
Jos joku tuli huutelemaan niin nostin keskarin pystyyn ajohanskat kädessä ja nostin keulaa pystyyn.
Tämä mopoilu on samanlainen ikuisuusongelma kuin parveketupakointi. Ei siihen mitään ratkaisua ole muuta kuin odottaa syksyä tai muuttaa johonkin rauhallisempaan paikkaan. Itsekin ajelin 90-luvulla mankilla ja naapurit soittelivat jatkuvasti poliisit paikalle. Nykyään niitä viritettyjä desibelihirviöitä on vielä sata kertaa enemmän kuin lamavuosina ja järjestetään kaikenlaisia mopomiittejä ja keulitaan ja temppuillaan.
Lisäksi nuoret ovat myös tunnetusti lyhytpinnaisia ja saattavat raivostua jo pelkästä huomauttamisesta koska mopot on tehty sitä varten että niillä ajellaan.
Nuoret ovat pohjimmiltaan onnellisimpia kun saavat huudattaa mopojaan ihan siinä äipän ja isukin akkunan alla. Ja äipän ja isukin korvaanhan se on kuin musiikkia kun oma lapsi jo niin taitavasti kaasua vääntää.
Bomberboy kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä aloin odottamaan mopoa noin 11v. Kun 15v tuli mittariin niin sen jälkeen pylly oli mopon penkissä kiinni 24/7.
Jo ensimmäisen päivän jälkeen oli selvää ettei mopo voi vain kulkea 45kmh, ei vain voi. Alkoi tehoputkien ja kaasarien tilailu. Sitten pytyn viilailua ja ai että kohta oli rouheat soundit ja se vauhti se vauhti kun tuolla kiiti kolmea numeroa teinibomberina nahkainen ajotakki päällä punaset lämät farkkujen taskussa.
Jos joku tuli huutelemaan niin nostin keskarin pystyyn ajohanskat kädessä ja nostin keulaa pystyyn.
Nyt olet ison firman tj eikö nii?
Vierailija kirjoitti:
Tämä mopoilu on samanlainen ikuisuusongelma kuin parveketupakointi. Ei siihen mitään ratkaisua ole muuta kuin odottaa syksyä tai muuttaa johonkin rauhallisempaan paikkaan. Itsekin ajelin 90-luvulla mankilla ja naapurit soittelivat jatkuvasti poliisit paikalle. Nykyään niitä viritettyjä desibelihirviöitä on vielä sata kertaa enemmän kuin lamavuosina ja järjestetään kaikenlaisia mopomiittejä ja keulitaan ja temppuillaan.
Lisäksi nuoret ovat myös tunnetusti lyhytpinnaisia ja saattavat raivostua jo pelkästä huomauttamisesta koska mopot on tehty sitä varten että niillä ajellaan.
Tuntuisi että mopojen suosio on laskenut nykyään ja ettei niitä enää viritetä kunnolla. Mun nuoruudessa ajettiin kesät talvet ja mankeihin laitettiin kiinalaisia 125cc koneita.
Minä kysyn aina työhaastattelussa mopoiluhistoriaa ja palkkaan vaan sellaisia, jotka osaavat kertoa kunnon virityskikoista ja keinoista nostattaa desibelilukemaa. Sen ei ole niin väliä onko armeijan käynyt.
T: rekrytoija
Laita poliisille liikennevalvontapyyntö netissä.