APUA RASKAANA OLLEET !
Onko teillä ollut alkuraskaudessa jonkinlaista verenvuotoa? En tiedä olenko raskaana..mutta 4 viikon aikana menkat jo kolmatta kertaa!! Välillä aina loppuu ja sitten taas tulee takaisin varsinkin jos on harrastanu seksiä edellis iltana..en käsitä.
Jos vaan joku voisi avautua hieman jos tietää minkälaista meinaan! :D
Kommentit (7)
Mulla tuli verta, luulin että oli keskenmeno, tai niin se olikin, odotin kaksosia joista toinen meni kesken. Ultraan.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 01:37"]Mulla tuli verta, luulin että oli keskenmeno, tai niin se olikin, odotin kaksosia joista toinen meni kesken. Ultraan.
[/quote]
Mulle on käynyt ihan samalla tavalla :)
Alkuraskauden aikana voi olla veristä vuotoa mutta jos se on yhtä runsasta tai runsaampaa kun omat menkat niin useimmiten kyseessä on keskenmeno. =/ Käy lääkärissä niin tsekkaavat asian.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 05:12"][quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 01:37"]Mulla tuli verta, luulin että oli keskenmeno, tai niin se olikin, odotin kaksosia joista toinen meni kesken. Ultraan.
[/quote]
Mulle on käynyt ihan samalla tavalla :)
[/quote]
ja tää hymyilyttää sua, koska?
No et ole raskaana, vaan sulla on vuotohäiriö. Mullakin on ollut. Vuosin kaksi kuukautta. Jos se hiipuikin, niin alkoi yhdynnän jälkeen aina uudestaan. Teroluteilla laittoivat kierron sit kuntoon.
Jos sulla on keskenmeno, niin raskaustesti näyttää vielä plussaa. Tee testi.
Mulla oli pientä vuotoa ja lääkärikäynnissä tehtiin sisäinen tutkimus ja todettiin, että johtui tulehduksesta, johoin sain lääkityksen. Nyt rv 37 ja kaikki ok :)
Käy lääkärissä
Mee lääkäriin.