Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko ollut jossain tilaisuudessa kiusallisen alipukeutunut?

Vierailija
24.07.2014 |

millainen tilanne?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. 18-vuotiaana kaverin rippijuhlissa minulla oli farkut. En ollut vielä itse suorittanut lukiota enkä ollut koskaan rippijuhlissa, niin että olisin muistanut niistä mitään. En vain jotenkin tiennyt, että pukeutumisen olisi pitänyt olla juhlavampaa. 

Vierailija
2/8 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Kaverini ja minut kutsuttiin mutkan kautta kaverin kahden kaverin 40-vuotispäiville, siis 2 henkeä täytti 20 vuotta. Juhlat oli jossain diskossa tms. ( Tästä on aikaa jo parikymmentä vuotta.)

Me mentiin farkuissa ja topeissa, niinkuin siihen aikaan oli diskoon tapana pukeutua. Kaikki muut oli "pikkumustissa".

Se oli ensin ihan hirveää... Mutta sitten se porukka kännäs sen verran, että ei sillä ollu enää väliä

....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ollu vaan naamiaisasussa naamiaisissa, joissa kukaan muu ei ollu pukeutunu naamiaisasuun. Illan isännällä ja emännällä oli jotkut muka-naamiaisasut, mutta oikeesti nekin näytti ihan normaaleilta. Se oli aika vaivaannuttavaa.

Vierailija
4/8 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkun rippijuhlissa teininä revittäisiin farkuissa... En mä tiennyt, että sinne pitäis pukeutua. Kyllä hävetti.

Vierailija
5/8 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 00:08"]Serkun rippijuhlissa teininä revittäisiin farkuissa... En mä tiennyt, että sinne pitäis pukeutua. Kyllä hävetti.

[/quote]

Revityissä siis

Vierailija
6/8 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 vuotiaana partion soihtukulkueen jälkeen kakkukahveilla äitini valkoinen pyjama päällä (hihaton pitsireunainen mekko). En tiennyt joutuvani ottamaan haalareita pois.

Vierailija
7/8 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä! Kaverini hääkutsussa luki casual ja menimme tyyliin pellavahousut ja -hame päällä paikalle. Kaikilla muilla tiukka smokki ja naisilla istuvat iltapuvut. Huh, oli viimeinen kerta. Siitä lähtien olemme aina olleet mieluummin yli- kuin alipukeutuneita. Nimim. Vieläkin vituttaa

Vierailija
8/8 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

häissä. Yksi puolituttu mies kysyi kylään,ja paikan päällä kysyi lähdetäänkö katsomaan hänen kavereitaan. No toki.

Tyyppi ei kertonut, että olinkin hänelle avec hääjuhliin kun ei naista ollut. Sanoi ja kaverinsa sulhanen yllytti, että tule vain mukaan juhlimaan!

Muilla oli oikein kunnon juhlavaatteet, itsellä likainen huppari, colleget ja ties minkä näköinen.. Lähdin vain pikaisesti moikkaamaan.

Kyllä hävetti, mutten viitsinyt jättää enää tätä tuttua vaikeaan paikkaan, kun oli luvannut tuoda jonkun mukanaan. En kyllä enää kyläillyt, ja morsiankin tuntui mulkoilevan myöhemmin törmätessä (ei ollut tuttu)