Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

AAARGH!!! Menee hermot tuon päiväkodin kanssa!

Vierailija
25.08.2006 |

Tarhasta soitettiin, että mun pitäis pikasesti mennä hakeen poika kotiin kun sillä on hengitys vaikeuksia eikä astma lääkkeet auta. No ajoin tuhatta ja sataa poikaa hakemaan ja mitä mua odottikaan kun tarhalle pääsin!!!!

Poika hyppii iloisesti sohvalla ja kiljuu muiden lasten mukana leikeissä. Ensin ajattelin, että huh, se lääke tepsikin kuitenkin. Mutta kun pojan hoitaja tuli juttelemaan, niin sanoi, että " tuollainen poika on ollut koko aamupäivän. Ollaan yritetty rauhoittaa häntä mutta ei kuuntele. Hengitys kuulostaa tosi raskaalta." Kysyin vielä että " Ollut millanen" , kun en ihan tajunnut mitä hoitaja tarkoitti, koska astma kohtauksen ollessa päällä ei poika todellakaan pompi misään sohvalla. Sanoivat että " Tuollainen raskas hengitys" Voi jeesus sentään! Pojalle oli tullut vain nuha ja ääni oli tukkoinen. Ei mikään astma kohtaus vaan flunssa!!!!

Teki mieli sanoa muutama valittu sana siinä, mutta se ei olisi ollut mitenkään lasten kuunneltavaa. Sydän syrjällä ajoin tarhalle, kuvitellen jo kaikenlaista, koska hoitaja sanoi, että on hengitysvaikeuksia ja lääke ei tehoa. Olen niin perkelen kiukkunen tän asian takia.

Mutta titysti iloinen ettei pojallani ollutkaan mitään hätää.

Aion kyllä keskustella päiväkodissa vielä tästä jutusta. Ei tämä tähän kyllä jää.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluavat vastuun sinun harteillesi?

Yksi asia kyllä ihmetyttää: Saako päiväkodissanne todellakin hyppiä sohvalla?

Vierailija
2/9 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi ei... tosi kurjaa kyllä!

aika tolloja hoitajia... luulisi niiden tietävän kuitenkin millainen se astma kohtaus oikeen on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös ole kuitenkin parempi että soittavat " turhan hälytyksen" kuin että eivät kiinnittäisi mitään huomiota.

Vierailija
4/9 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin se puhkesi sitten vasta kolme viikkoa myöhemmin, päiväkodissa oli tauti liikkeella, ja varmuuden vuoksi olivat diagnosoineet näppylättömätkin... Kyllä korpesi, onneksi työnantajalle kelpasi päiväkodista kirjoitettu lappu, lääkäri kun tautia ei olisi voinut todeta.

Vierailija
5/9 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisaalta hyvä, että ottavat tosissaan...

kurjempaa olis, jos jotain ehtis käydä

Vierailija
6/9 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa luulivat että flunssa on astmalapselle vaarallinen paikka ja siksi soittivat

Vierailija
7/9 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät sanoneet mitään, että poika leikkii muiden mukana. Ainoastaan, että hällä on hengitysvaikeuksia ja lääkkeet ei tehoa.

Kyllä olin ihan ällikällä, etteivät sitten erottaneet astma kohtausta nuhasta!

ap

Vierailija
8/9 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niillä on lapsi hoidettavana millä on astma, että millainen se kohtaus on kun se tulee. luoja sentään. en ihmettele yhtään jos ap:ta vituttaa.

Vierailija
9/9 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi helposti soittamassa, jos on flunssa tms. Enkä pidä sitä pahana. Mutta itsekin olen vasta viimeaikoina oppinut erottamaan astmakohtauksen muusta " läähätyksestä" ja senkin vain oman poikani kohdalla. Ei siis ihme, etteivät astmaan tottumattomat välttämättä tunnista, mistä on kyse. Musta sä ylireagoit, ikävää hoitajillekin tuollainen ajattelu, tuskin ilkeyttään soittivat kuitenkaan...

Ja hienoa, ettei ollut astmakohtaus ja kurjaa, että jouduit turhaan lähtemään töistä..