KIITOS exän nyxä!
Ex on ollut mulle aina vähän heikko kohta. Ei-toivottu fyysinen vetovoima on ollut sietämätöntä varsinkin sen jälkeen kun löysin nykyisen mieheni. Ex on typerys jota ei ole todellakaan ikävä, mutta jotain seksuaalista välillemme on jäänyt. Erostamme on 2 vuotta.
Ex löysi vuosi eromme jälkeen itselleen uuden. Ex on muuttunut nyxänsä kanssa totaalisesti. Hän kasvattanut itselleen kamalan risuparran, alkanut tupakoimaan (kyllä, ikä 28!!!) ja lihonut kamalasti. Arvatkaapas onko seksuaalista vetovoimaa jäljellä enää lainkaan!
Näin exäni kuvan ja ensireaktio oli HYI!!
En halua exälleni tai hänen nyxälleen mitään pahaa, mutta tämä exän muodonmuutos on ollut helpotus. Nyt voi keskittyä tuoreeseen parisuhteeseeni täysillä.
Kommentit (12)
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 23:54"]
Niinhän se menee kuten on tutkittukin, onnellisessa liitossa lihoo.
[/quote]
no sitten mun (ei ap.) exällä menee helkkarin huonosti uudessa liitossaan. On laihtunut tolkuttomasti ja näyttää rumasti sanottuna puliukolta; pitkä hoitamaton parta ja pitkä, leikkaamaton hiuskuontalo. Siis sellainen parta ja hiukset että niiden on vain annettu kasvaa, ilman sen suurempaa huolenpitoa, edes harjaa.
Mä olen vain tyytyväinen ettei mun tarvitse katsella sitä tyyppiä omissa neliöissäni :)
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 23:37"][quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 23:31"]
No niin. Asia ratkesi :) Mun entinen suhteeni ja kaipailuni ratkesi samoin. Miehestä tuli epäsiisti pullero. Hyh.
[/quote]
Meillä on käynyt tuuri. Kelaa niitä exiä jotka aloittavat esim kuntoilun ja näyttävät tyrmäävältä!
ap
[/quote]
Liittyisikö se ero yleensä ihan muihin asioihin kuin ulkonäköön. Olettepa pinnallista. Että vaan panettais hakkaaja-raiskaajanaristimies kun eron jälkeen on tullut vähä lihasta. Vittu olette typeriä.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 23:37"][quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 23:31"]
No niin. Asia ratkesi :) Mun entinen suhteeni ja kaipailuni ratkesi samoin. Miehestä tuli epäsiisti pullero. Hyh.
[/quote]
Meillä on käynyt tuuri. Kelaa niitä exiä jotka aloittavat esim kuntoilun ja näyttävät tyrmäävältä!
ap
[/quote]
Ulkonäön takia ole sitten eronnut.
Miten se eksäsi nyksä liittyy miehen ulkonäön muuttumiseen? Hänkö se on miehen lihottanut, kasvattanut tämän parran ja käskenyt alkaa polttaa?
Välität kuitenkin sen verran, että viitsit tänne viestin kirjoittaa?
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 23:14"]
Välität kuitenkin sen verran, että viitsit tänne viestin kirjoittaa?
[/quote]
Hyvä fiilis, tottakai välitän!
ap
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 23:31"]
[/quote]
ap
[/quote]
ap
[/quote]
Se on kyllä ikävää. Mun viimeinen, iso exä on ihan nääntynyt rimpula mutta sillä on jatkuvasti kanalauma ympärillä.
Niinhän se menee kuten on tutkittukin, onnellisessa liitossa lihoo.
kuka aloittaa tupakoinnin tuon ikäisenä? :D eikö kolmekymppisinä pitäisi juuri päinvastoin yrittää lopettaa kun on niin huono ja teini tapa?
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 05:01"]
[/quote]
ap
[/quote]
Liittyisikö se ero yleensä ihan muihin asioihin kuin ulkonäköön. Olettepa pinnallista. Että vaan panettais hakkaaja-raiskaajanaristimies kun eron jälkeen on tullut vähä lihasta. Vittu olette typeriä.
[/quote]
No oletpa vitun nokkela :D Eksän ulkonäössä tai persoonassa ei ole/ollut sen ihmeemmin mitään vikaa. Hän vaan ei sopinut mun kanssani yhteen vaikka ihan hyvä tyyppi onkin. Siksipä se olikin niin vaikeaa!
ap